ДЕСЯТЬ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАПОВІДЕЙ АМЕРИКАНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

  • Валентина Петрівна Булах Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4427-7947
Ключові слова: вчителі англійської як іноземної, кодекс професійної етики та поведінки, учительська ліцензія, професійний проступок, дисциплінарні санкції, призупинення ліцензії, анулювання ліцензії

Анотація

У даній статті, по-перше, ретельно аналізуються американські кодекси професійної етики та поведінки працівників системи освіти з метою чіткого розуміння цілей їх прийняття, їх цінностей, принципів і впливу на професійну поведінку вчителів в XXI столітті. По-друге, в ній докладно розглядаються найсуворіші американські дисциплінарні професійні санкції такі як призупинення та анулювання вчительських ліцензій, які застосовується до всіх працівників освіти, хто порушує етичні норми. По-третє, в ній надаються аргументи на користь включення академічного курсу професійної етики в навчальні програми українських коледжів і університетів, не дивлячись на існування глибоко суперечливою американського стереотипу в «не здатність навчити етиці».

Посилання

Bok, D. (1976). Can Ethics Be Taught? Change.

Carr, D. (2006). Professional and personal values and virtues in education and teaching. Oxford Review of Education, 32 (2), Р. 171–183.

Cooper, T. (2017). Learning from ethicists, Part 2: How ethics is taught at leading institutions in the pacific region. Teaching Ethics, 17 (1), Р. 23–91.

Churchill, L .R. (1982). The Teaching of Ethics and Moral Values in Teaching. Journal of Higher Education, V.53, №3.

Crosby, S. G. (1993). Evolution and enforcement of the code of ethics and standards of professional practice of the teaching profession in Florida (Doctoral dissertation, University of South Florida, 1993), Dissertation Abstracts International, 54-04A, 1162.

Dworkin, R. M. (1977). Taking Rights Seriously. Cambridge. Harvard University Press.

Educator Misconduct Brochure. Retrieved on September, 10, 2021.

Hart, S. P. and J. D. Marshall (1992). The question of teacher professionalism, (ERIC Document Reproduction Service No. ED349291).

Keser, S., Kocabaş, I, & Yirci, R. (2013). The ethical perceptions of elementary school teachers in the triple perspective classification of ethics. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 4 (3), Р. 1–16.

LaMorte, M. W. (2005). School law: Cases and concepts (8th ed.). Needham Heights, MA: Allyn & Bacon.

Mayhew, M. J., & King, P. (2008). How curricular content and pedagogical strategies affect moral reasoning development in college students. Journal of Moral Education, 37 (1), Р. 17–40.

Maxwell, B., & Schwimmer, M. (2016). Professional ethics education for future teachers: A narrative review of the scholarly writings. Journal of Moral Education, 45 (3), Р. 354–371.

New Testament (1993). International Bible Society. 580 p.

Rogers, W., Welb, J. (1991). The ethic of caring in teacher education. Journal of Teacher Education. 42 (3), Р. 173–181.

Rich, J. M. (1984). Professional ethics in education. Springfield, IL, C. C. Thomas.

Shandruk, S. I. (2012). Tendencies of professional training of teachers in the USA. Kirovohrad: Imex-LTD.

Smith, A. E., P. D. Travers, et al. (1990). Codes of ethics for selected fields of professional education. St. Louis, University of Missouri, School of Education.

Standards for Short-term TEFL/TESL Certificate Programs with program assessment, 2015. Alexandria: TESOL International Association.

The Ethics Codes Collections. Retrieved September 10, 2021.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Булах, В. П. (2021). ДЕСЯТЬ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАПОВІДЕЙ АМЕРИКАНСЬКИХ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 186-191. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-186-191