КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ІНФОРМАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ключові слова: компоненти готовності, методологічні підходи, педагогічні працівники, інформаційно-управлінська діяльність

Анотація

У статті концептуальними засобами обґрунтування процесу розвитку готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти обрано такі методологічні підходи: особистісний, діяльнісний, інтегративний – на філософському рівні, андрагогічний, компетентнісний, інформаційний – на загальнонауковому.

Посилання

Зязюн І. А. Неперервний розвиток і саморозвиток педагогічної майстерності вчителя у післядипломний період. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2012. Вип. 29. С. 13–23.

Калініна Л. М. (2008) Інформаційне управління загальноосвітнім навчальним закладом: система, процеси, технології: монографія. Київ: Інформатодор. 475 с.

Калініна Л. М. (2008) Система інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом: автореф. дис. д-ра пед. наук: 13.00.06. ДВНЗ «Університет менеджменту освіти». Київ.41.

Клімова А. (2013) Зміст та структура готовності майбутніх менеджерів до управлінської діяльності. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Педагогічні науки. Вип. 122. С. 160–168.

Левицька Л. В., Поворознюк Т. Є. (2015) Окремі аспекти психологічної готовності до професійної діяльності фахівців соціономічних професій. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». № 11. С. 119–122.

Малафіїк І. В., Кривко М. П. (2016) Єдність управлінського та дидактичного циклів як основа формування суб’єкта навчального пізнання. Наукові записки РДГУ. Випуск 13(56). Ч. І. С. 113–116.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Сігетій, І. П. (2021). КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ІНФОРМАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 153-156. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-153-156