РОЛЬ АУДІЮВАННЯ У НАВЧАННІ РІЗНИМ ВИДАМ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • Тетяна Олександрівна Лелека Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-6134-4435
Ключові слова: види мовленнєвої діяльності, іншомовна комунікативна компетенція, сприйняття, говоріння, читання, аудіювання, письмо

Анотація

Стаття присвячена виявленню впливу розвитку навичок аудіювання на всі інші види мовленнєвої діяльності у процесі вивчення іноземної мови. Проведено експериментальне дослідження із залученням студентів першого курс задля визначення рівня іншомовної комунікативної компетенції при збільшенні кількості завдань з аудіювання. Удосконалення навичок комунікації, читання та письма тісно пов’язано з процесом слухання та розуміння іншомовного мовлення.

Посилання

Bajrami, L., Ismaili, M. (2016). The Role of Video Materials in EFL Classrooms. Procedia. Social and Behavioral Sciences, Vol. 232, P. 502–506.

Barta, É. (2015). Test takers’ listening comprehension sub-skills and strategies, Vol. 4, Р. 59–85.

Bowyer-Crane, C., & Snowling, J. (2005). Assessing children’s inference generation: What do tests of reading comprehension measure? British Journal of Educational Psychology, № 75, P. 189–201.

Catts, H. W., Hogan, T. P., & Adlof, S. M. (2005). Developmental changes in reading and reading disabilities. The connections between language and reading disabilities, Mahwah, NJ: Erlbaum, P. 25–40.

Goh, C. M., Aryadoust, V. (2016). Learner listening: New insights and directions from empirical studies. International Journal of Listening, № 30 (1–2), P. 1–7.

Cross, J. (2011). Metacognitive instruction for helping less-skilled listeners. ELT Journal, 65(4), P. 408–416.

Hogan, T. P., Bridges, M. S., Justice, L. M., & Cain, K. (2011). Increasing higher level language skills to improve reading comprehension. Focus on Exceptional Children, № 44 (3), P. 1–19.

Khurram, B. A. (2018). Promoting learner engagement in a large university-level ESL class in Pakistan. International Perspectives on English Language Teaching, London: Palgrave Macmillan, P. 73–88.

Kurita, T. (2012). Issues in second language listening comprehension and the pedagogical implications. Accents Asia, 5 (1), P. 30–44.

Lindsay, C. & Knight, P. (2006). Learning and teaching English: A course for teachers. Oxford: Oxford University Press.

Miller, L. Engineering lectures in a second language: What factors facilitate students’ listening comprehension? Asian EFL Journal, 2009, № 11 (2), P. 8–30.

Mc Bride, K. (2011). The effect of rate of speech and distributed practice on the development of listening comprehension. Computer Assisted Language Learning, 24 (2), P. 131–154.

Morley, C. (2007). Listening: Top down and bottom up. Teaching English. British Council. BBC, 5.

Perfetti, C. A. (2007). Reading ability: Lexical quality to comprehension. Scientific Studies of Reading, 11, P. 357–383.

Richards, J. C. (2005). Second thoughts on teaching listening. RELC Journal, 36, P. 85–92.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Лелека, Т. О. (2021). РОЛЬ АУДІЮВАННЯ У НАВЧАННІ РІЗНИМ ВИДАМ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 135-139. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-135-139