МОТИВАЦІЯ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ЗМІСТ І СТРУКТУРА

Ключові слова: мотивація, навчально-виконавська діяльність, майбутній вчитель музичного мистецтва, потребовий блок, цільовий блок, вектор особистісної спрямованості

Анотація

У статті проаналізовано блочну структуру мотивації майбутніх учителів музичного мистецтва до навчально-виконавської діяльності. Розкрито зміст потребового та цільового блоків. Конкретизовано значення потреб, інтересів, психологічної установки та психологічної готовності студентів до набуття професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва як необхідних кроків для формування вектору особистісної спрямованості, що відображує мотивацію до навчально-виконавської діяльності.

Посилання

Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте. Москва : Просвещение. 1968. 464 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. Учебное пособие. Санкт-Петербург : Питер. 2006. 512 с.

Мозгальова Н. Г. Формування музичного мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментальної підготовки. Дисертація на здобуття наукового ступіня кандидата педагогічних наук. Київ. 2002. 200 с.

Неменская Л. А. Эстетический характер самосознания. Сов. Педагогика. № 12. 1990. С. 73–76.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. Санкт-Петербург: Питер Ком. 2002. 720 с.

Шахов В. І. Системний аналіз структури педагогічного мислення. Збірник: проблеми розвитку психолого-педагогічної науки в науково-технічній творчості молоді. Київ. 1992. С. 37–40.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Глазунова, І. К., & Цюй, Г. (2021). МОТИВАЦІЯ ДО НАВЧАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ЗМІСТ І СТРУКТУРА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 97-102. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-97-102