ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ

  • Тетяна Анатоліївна Капітан Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-9999-9293
Ключові слова: проєктні технології, проєктний метод, проєктна робота, проєкт, проєктна діяльність, технологія проєктування

Анотація

У статті розглянуто проєктні технології навчання; проаналізовано специфіку проєктного методу навчання та його особливості; проєктні технології як принцип організації освітньої діяльності; глибинну суть проєктної технології; представлено проєктні технології як органічне поєднання багатьох освітніх технологій.

Посилання

Єрмаков І. Компетентнісний потенціал проектної діяльності / І. Г. Єрмаков // Проектна діяльність у школі / упорядн. Голубенко. К. : Шкільний світ, 2006. С. 5–18.

Зайцев В. С. Метод проектов как современная технология обучения: историко-педагогический анализ / В. С. Зайцев // Вестник Челябинского государственного педагогического университета. 2017. № 6. C. 52– 62.

Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярма-ченко К. : Педагогічна думка, 2001. 514 с.

Пєхота О. М. Освітні технології: навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота. К.: «А.С.К.», 2001. 254 с.

Пєхота О. М., Кіктенко А. З., Любарсь-ка О. М. Освітні технології: навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти. К. : АСК, 2002. 255 с.

Полат Е. С. Метод проектов на занятиях иностранного языка / Е. С. Полат // Иностранные языки в школе. 2000. №2. С. 3–10.

Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: метод. посіб. / О. Пометун, Л. Пироженко. К.: АПН, 2002. 154 с.

Лебедева А. И., Иванова Е. В. Метод проектов в продуктивном обучении / А. И. Лебедева, Е. В. Иванова // Школьная технология. 2002. №5. С. 116–120.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Капітан, Т. А. (2021). ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 121-125. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-121-125