СИСТЕМНИЙ ПІДХІД І ТЕОРІЯ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА/ПЕДАГОГІКА

  • Сергій Георгійович Приймак Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка https://orcid.org/0000-0003-3911-7081
Ключові слова: освітній процес, студенти, системний підхід

Анотація

Мета роботисхарактеризувати системний підхід і теорію діяльності у підготовці фахівців з галузі знань 01 Освіта/Педагогіка. Методи дослідження. Для отримання найбільш значущих результатів дослідження та їх інтерпретації застосовувались такі методи: теоретичний аналіз і синтез, систематизація, узагальнення інформації, викладеної у наукових джерелах інформації. Методологічну основу здійснюваного дослідження складає системний (системно-діяльнісний) підхід.

Посилання

Богданов А. А. Тектология. Всеобщая организационная наука. Книга 1. Москва : Экономика, 1989. 304 с

Бондаревская Е. В. Содержание педагогического образования и возможные направления модернизации его общепедагогической составляющей. Наука и образование. Якутск, 2002. № 3. C. 14–25.

Загревская А. И. Физкультурно-спортивное образование студентов на основе кинезиологического подхода. Томск: Издательский Дом Томского государственного университета, 2015. 276 с.

Лаврентьев Г. В., Лаврентьева Н. Б. Слагаемые технологии модульного обучения. Барнаул : АлтГТУ, 1994. 128 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность, сознание, личность. Москва : Политиздат, 1975. 275 с.

Павленко М. Модель розвитку професійної мобільності вчителя-словесника у міжкурсовий період. Молодь і ринок. Дрогобич : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. 2017. № 12. С. 146–153.

Пилоян Р. А. Деятельностный подход при подготовке специалистов в сфере физической культуры и спорта. Теория и практика физической культуры. Москва, 1996. № 8. С. 5–9.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. Санкт Петербург : Питер, 2009. 713 с.

Скачков Н. Г., Солодянников В. А. Технологическая модель в физкультурно-педагогическом образовании : монография. Санкт Петербург : ГОУВПО СПбГТУРП, 2010. 174 с.

Спиркин А. Г. Сознание и самосознание. Москва : Политиздат, 1972. 304 с.

Субетто А. И. Системогенетика как общая теория преемственности в развитии систем. Организация и управление : материалы Всесоюз. науч.-теорет. конф. по фундам. междисц. пробл. (г. Минск, 13-15 ноября 1989 г.) Минск, 1989. С. 129–143.

Сысоев Ю. В. Направленность и пути формирования мотивов спортивной деятельности в коллективах сборных команд России. Теория и практика физической культуры. Москва, 2000. № 3. С. 2–8.

Титова Е. В. Формирование гражданской идентичности студентов вузов физической культуры. Теория и практика физической культуры. Москва, 2010. №5. С. 62–64.

Шадриков В. Д. Психология деятельности и способности человека. Москва : Корпорация «Логос», 1994. 320 с.

Опубліковано
2021-10-04
Як цитувати
Приймак, С. Г. (2021). СИСТЕМНИЙ ПІДХІД І ТЕОРІЯ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА/ПЕДАГОГІКА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (199), 42-46. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-199-42-46