СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ США

  • Валентина Петрівна Булах Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-4427-7947
Ключові слова: професійна підготовки вчителів англійської мови як іноземної в університетах США, зміст програм підготовки, модернізація педагогічних освітніх програм

Анотація

У статті досліджуються проблеми професійної підготовки вчителів англійської мови як іноземної в закладах вищої освіти США; аналізується зміст програм підготовки вчителів англійської мови як іноземної в університетах Сполучених Штатів; вивчаються альтернативні тенденції пошуку наукового підходу до професійної підготовки вчителів англійської мови як іноземної в університетах США; досліджуються шляхи модернізації педагогічних освітніх програм.

Посилання

Clifford, G. (2001). The Formative Years of Schools of Education in America: A Five-Institution Analysis. American Journal of Education, No 94. P. 41–46.

Dewey, J. (1933). How We Think. Chicago: Henry Regnery Co.

Feiman-Nemser, S., Floden, R. (1986). The Cultures of Teaching. Handbook of Research on Teaching, 3rd ed. New York: Macmillan.

Kroll, L. (1996) Practicing what we preach: Constructivism in a teacher education program. Action in teacher education, Vol. 18(2). P. 63–72.

Mau, S. (1999). The Professional Knowledge Base for Teaching: A Philosophical Justification for a Plurality оf Ways of Knowing. Concordia University, Montreal, Quebec, Canada.

Martin, D. Elementary science methods: a constructivist approach. Kennesaw State College: Delmar Publishes.

National Research Council (1999). Washington, D.C.

Soder, R. Tomorrow's teachers (2001). Missing Propositions in the Holmes Group Report. Journal of Teacher Education, No 4. P. 2–5.

Shandruk, S. (2016). Professional Preparation of Teachers in the USA and in Ukraine: Comparative Analysis. Наукові записки. Випуск 149. Серія: Педагогічні науки. С. 34–39.

Tabachnick, B., Zeichner, K. (1985). The Development of Teacher Perspectives: Conclusions from the Wisconsin Studies of Teacher Socialization. Dutch Journal of Teacher Education, No3. P. 117–124.

Wilson, S., Floden, R., Ferrini-Mundy, J. (2001). Teacher Preparation Research: Current Knowledge, Gaps, and Recommendations. Center for the Study of Teaching and Policy.

Опубліковано
2021-05-26
Як цитувати
БулахВ. П. (2021). СИСТЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ США. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (197), 189-194. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-197-189-194