ПЕРСПЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ІНТЕГРАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН

  • Оксана Віталіївна Плотницька Житомирський державний університет імені Івана Франка https://orcid.org/0000-0003-3770-977X
Ключові слова: інтеграція, професіоналізм, творча діяльність, художньо-естетичне виховання, новітні технології, синтез мистецтв

Анотація

У статті розглядаються перспективні підходи до інтегративного викладання мистецьких дисциплін. Проаналізовано вплив різновидів мистецтва на формування в особистості цілісної художньої картини світу.

Посилання

Grinchuk, I. P. (1997). Formuvannya muzichno-analitichnih umin majbutnogo vchitelya muziki. [Formation of musical-analytical skills of the future music teacher.]. Kyiv.

Kabalevskij, D. B. (1984). Vospitanie uma i serdca: Kniga dlya uchitelya. [Education of the mind and heart: A book for the teacher]. Moskva.

Orlova, T. I. (2000). Mistectvoznavchi koncepciyi kincya HH stolittya u lyustri estetiko-hudozhnoyi osviti. [ Art concepts of the late twentieth century in the chandelier of aesthetic and artistic education.]. Kyiv.

Rudnicka, O. P. (2002). Pedagogika: zagalna ta mistecka.. [Pedagogy: general and artistic]. Kyiv.

Suhomlinskij, V. O. (1977). Vibrani tvori. [ Selected works. In 5 volumes]. Kyiv.

Teplov, B. M. (1947). Psihologiya muzykalnyh sposobnostej. [Psychology of musical abilities]. Moskva .

Yusov, B. P. (2001). Zakony Vselennoj i zakony kultury. [Laws of the Universe and laws of culture]. Moskva.

Опубліковано
2021-05-26
Як цитувати
ПлотницькаО. В. (2021). ПЕРСПЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО ІНТЕГРАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (197), 149-152. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-197-149-152