МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ З ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ СІМЕЙ

  • Мар’яна Ігорівна Незамай Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника https://orcid.org/0000-0003-3358-3372
Ключові слова: майбутні вихователі, підготовка фахівців дошкільного профілю, професійна діяльності, педагогічна взаємодія, діти з внутрішньо переміщених сімей, внутрішньо переміщені особи

Анотація

У статті проаналізовано модель формування готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до педагогічної взаємодії з дітьми з внутрішньо переміщених сімей; розкрито основні її блоки, а саме: цільовий, теоретико-методологічний, змістово-технологічний та діагностико-результативний; описано структурні компоненти означених блоків; окреслено педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога ЗДО до педагогічної взаємодії з дітьми з сімей ВПО.

Посилання

Болюбаш Я. Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти: навч. посіб. для слухачів закл. підвищ. кваліфікації системи вищої освіти. Київ: КОМПАС, 1997. 64 с.

Закон України «Про дошкільну освіту» URL:http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2628-14

Закон України «Про освіту» URL:http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1060-12

Калашнікова Л. М., Жерновникова О. А. Педагогіка вищої школи у схемах і таблицях: навчальний посібник. Харків, 2016. 260 с.

Керівні принципи з питань внутрішнього переміщення. URL: https://www.ohchr.org/Documents/Issues/IDPersons/GPUkrainian.pdf)

Методичні рекомендації щодо організації взаємодії. URL: osvitanemirov.com.ua > 15-doshkilni-navchalni-zaklad

Нагаєв В. М. Методика викладання у вищій школі: навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури, 2007. 232 с.

Перепелюк І. Р. Організаційно-педагогічні умови партнерства дошкільного навчального закладу і сім’ї в Республіці Польща. Дис. на здоб. наук. ст. канд. наук. за спеціальністю 13.00.01 «загальна педагогіка та історія педагогіки». Івано-Франківськ, 2018. 265 с.

Піцул К. С. Модель формування готовності до професійної діяльності майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи в результаті професійної підготовки. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2016. №1. С. 310–317. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_54

Реан А. А. Психология личности. Санкт-Петербург: Питер, 2013. 288 с.

Сьомкіна І. С. Соціально-педагогічна робота з сім’ями вимушених переселенців: стан та перспективи. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2015. №11. С. 102–105) URL: file:///C:/Users/admin/Downloads/Znpkhist_2015_11_26.pdf)

Шевченко О. А., Хозраткулова І. А. Тренінги професійного становлення молодих педагогів. Харків: Основа, 2010. 112 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Незамай, М. І. (2021). МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ З ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ СІМЕЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 209-214. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-209-214