ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА ОЦІНЮВАННЯ НАЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МАГІСТРІВ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В ДОСВІДІ США

  • Аліна Сергіївна Фаст КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради https://orcid.org/0000-0002-3857-3707
Ключові слова: оцінювання, результати навчання, магістр, портфоліо, публічне адміністрування, США

Анотація

У статті розглядаються особливості моніторингу навчальних досягнень студентів-магістрів в галузі публічного адміністрування в американських університетах. Ефективною формою оцінювання результатів навчання магістрів публічного адміністрування є портфоліо. Описано структуру портфоліо, його нові можливості, вили (демонстраційне професійного зростання, інструментальне). З’ясовано загальні принципи, характерні для об’єктивного оцінювання навчальних досягнень студентів-магістрів.

Посилання

Horne, Ch. Teaching what we know: describing and challenging the neglect of management science methods in MPA programs. Journal of Public Affairs Education,14 (3), 2008. S. 427–438.

McMillan Dictionary (2020). Retrieved from https://www.macmillandictionary.com/dictionary/british/portfolio

Англо-український словник ABBYY Lingvo. (2018). Взято з http://www.Lingvo.ru.

Knapper K., & Wright W. A. (2001). Using portfolios to document good teaching: premises, purposes, practices. New Directions for Teaching and Learning, 88, 19–29.

Kuhs T. M. (1997). Measure for measure: using portfolios in K-8 mathematics. Portsmouth, NH: Heinemann.

Бідюк Н. М. Професійне портфоліо як перспективна технологія оцінювання навчальних досягнень студентів в американській освітній практиці. Cучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, 21, 2009/ C. 19–24.

Shulman L. Teacher portfolios: a theoretical activity. With portfolio in hand. New York, 1998. NY: Teachers College Press.

Kapucu N. (2017). Using competency-based portfolios as a pedagogical tool and assessment strategy in MPA programs. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/321160407_Using_Competency-based_Portfolios_as_a_Pedagogical_Tool_and_Assessment_Strategy_in_MPA_Programs.

Kish C. K., Sheehan J. K., Cole K. B., Struyk L. R., & Kinder D. Portfolios in the classroom: a vehicle for developing reflective thinking. High School Journal, 80 (4), 1997. С. 254–260.

Williams D. G., Plein L. C., & Lilly R. (1998). Professional and career development: the MPA portfolio approach. Journal of Public Affairs Education, 4 (4), 1998. С. 277–285.

Columbia College Chicago. (2020). Retrieved from http://www.colum.edu/portfolio_center//>.

NASPAA. (2017). Accreditation standards for master’s degree programs in Public Policy, Affairs, and Administration. Retrieved from https://naspaaaccreditation.files.wordpress.com/2017/02/naspaa-accreditation-standards.pdf.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Фаст, А. С. (2021). ПОРТФОЛІО ЯК ФОРМА ОЦІНЮВАННЯ НАЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МАГІСТРІВ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В ДОСВІДІ США. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 175-181. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-175-181