ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАВДАНЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

  • Ігор Любомирович Уличний Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-2614-2678
Ключові слова: професійне самовизначення, потенціал професійного самовдосконалення, професійна орієнтація, профільне навчання, психолого-педагогічне проектування, ринок праці, цифрова економіка

Анотація

У статті досліджено психолого-педагогічний супровід професійної орієнтації в контексті завдань Нової української школи. Розглянуто механізми професійного самовизначення та формування потенціалу професійного самовдосконалення старшокласників у контексті трансформаційних процесів на ринку праці в цифровій економіці.

Посилання

Бех І. Д. Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах. Теорія і практика управління соц. системами. 2008. № 2. С. 109–115.

Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения. М. : Издательский центр «Академия», 2010. 304 с.

Концепція «Нова українська школа». (2016, 27 жовтня) URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/novaukrainska-shkola-compressed.pdf

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. М. : Педагогика, 1983. 320 с.

Мельник О. В., Уличний І. Л. Профорієнтаційна робота зі школярами в умовах профільного навчання : науково-методичний посібник для вчителів. Київ. : Мегапринт», 2008. 120 с.

Охріменко З. В. Проблеми вдосконалення системи професійної орієнтації старшокласників у контексті вимог сьогодення. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. 2016. Вип. 20 (2). С. 88–100.

Пономарьова Н. Етапи становлення системи професійної орієнтації в Україні в аспектно-історичній ретроспективі. Новий колегіум. 2020. № 1. С. 73–85.

Професійна орієнтація у Новій українській школі. URL: https://uied.org.ua/wp-content/uploads/2020/12/konczepcziya-profori%D1%94ntaczii%CC%88-dlya-gromadskogo-obgovorennya-16_12_20-.pdf

Скиба М. Як можна покращити концепцію профорієнтації школярів. URL: https://nus.org.ua/view/yak-mozhna-pokrashhyty-kontseptsiyu-proforiyentatsiyi-shkolyariv/.

Янцур М. С. Професійна орієнтація і методика профорієнтаційної роботи. Київ : Видавничий дім «Слово», 2012. 463 с.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Уличний, І. Л. (2021). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАВДАНЬ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 171-175. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-171-175