ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАНЯ ДИСКУРСНОЇ ЕТИКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Ключові слова: дискурс, дискурсна компетентність, дискурсна етика, мовна особистість, мовне середовище, комунікативні вправи

Анотація

У статті проаналізовано наукову літературу з обраної проблеми, виокремлено складові формування дискурсної компетентності старшокласника, подано лінгвометодичний коментар до розвитку дискурсної етики сучасного учня та запропоновано різні види вправ (конструктивні, передкомунікативні, комунікативні), які, на думку автора, сприяють продуктивному засвоєнню мовних етикетних норм, формуванню йудосконаленню дискурсного мовлення сучасних випускників.

Посилання

Бацевич Ф. С. Словник термінів міжкультурної комунікації / Ф. С. Бацевич. – К. : Довіра, 2007. – 205 с.
Казанцева Л. І. Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі : монографія / Л. І. Казанцева. – Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2014. – 449 с.
Макаров М. Л. Основы теории дискурса / М. Л. Макаров – М. : ИТДГК «Гнозис», 2003. – 280 с.
Словник-довідник з української лінгводидактики : навч. посіб. / Кол. авторів за ред. М. І. Пентилюк. – К. : Ленвіт, 2015. – 320 с.
Опубліковано
2019-06-19
Як цитувати
Андрієць, О. М. (2019). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАНЯ ДИСКУРСНОЇ ЕТИКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 55-59. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/90