ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОГО ОВОЛОДІННЯ ПОЛЬСЬКОЮ МОВОЮ ЯК ІНОЗЕМНОЮ СТУДЕНТАМИ-ФІЛОЛОГАМИ

Ключові слова: філолог, польська мова, вікова психологія, студенти, психолінгвістика

Анотація

У статті зазначено, що у навчанні студентів іноземної мови, викладач повинен використовувати знання із загальної, вікової, педагогічної психології, психолінгвістики. Проаналізовано праці науковців і визначено основні психологічні та психолінгвістичні чинники ефективного оволодіння польською мовою як іноземною студентами-філологами в ЗВО.

Посилання

Бабанский Ю. К. Оптимизация процесса обучения (общедидактический аспект). Москва: Педагогика, 1977. 256 с.

Беляев Б. В. Очерки по психологии обучения иностранным языкам. Москва: Просвещение, 1965. 227 с.

Бучацька С. М. Психологічні механізми оволодіння іноземним мовленням мовною особистістю. URL: http://library.vspu.net/bitstream/handle/123456789/1632/psiholog.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Выготский Л. С. Психология развития человека. Москва: Изд-во Смысл; Изд-во Эксмо, 2005. 1136 с.

Головин С. Ю. Словарь практического психолога / сост. С. Ю. Головин. Минск: Харвест, 1998. 622 с.

Изаренков Д. И. Базисные составляющие коммуникативной компетенции и их формирование на продвинутом этапе обучения студентов-нефилологов. Русский язык за рубежом. 1990. № 4. С. 54–60.

Кекош М. Л. Невербальні засоби комунікації на заняттях з іноземної мови у школі. Молодь і ринок. 2017. № 3 (146). С. 152–156.

Лозова О. М. Психологічні аспекти засвоєння іноземної мови: Навчально-методичний посібник. Київ, 2010. 143 с.

Нищета В. А. Методика формування риторичної компетентності учнів основної школи: монографія. Київ: Центр учбової літератури, 2017. 340 с.

Основи загальної психології : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. ІІІ–ІV рівня акредитації / Полозенко О. В., Омельченко Л. М., Яшник С. В. та ін. [У 2-х т.]. Київ: НУБіП, 2009. Т. 1. 322 с.

Русалкіна Л. Г. Урахування психологічних і вікових особливостей студентів медичних ВНЗ у процесі навчання англомовного спілкування. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2015. № 9 (40). С. 26–28.

Сысоев П. В. Язык и культура: в поисках нового направления в преподавании культуры страны изучаемого языка. Иностранные языки в школе. 2001. № 4. С. 12–18.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Ранюк, О. П. (2021). ПСИХОЛОГІЧНІ ТА ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ЧИННИКИ ЕФЕКТИВНОГО ОВОЛОДІННЯ ПОЛЬСЬКОЮ МОВОЮ ЯК ІНОЗЕМНОЮ СТУДЕНТАМИ-ФІЛОЛОГАМИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 146-151. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-146-151