ЕСТЕТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

  • Тетяна Олесандрівна Прибора Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-3508-3382
Ключові слова: естетичне виховання, естетичний розвиток, дисципліни професійної підготовки, Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, дошкільна освіта, початкова освіта

Анотація

У статті на основі досвіду Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка досліджено вплив дисциплін професійної підготовки на естетичне виховання студентів спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта. Звертається увага на освітні компоненти, на яких приділяється увага загальному естетичному розвитку студентів та підготовці здобувачів до здійснення естетичного виховання у закладах дошкільної та початкової освіти.

Посилання

Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти) (затверджено наказом міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 р. № 33). [Электронный ресурс]. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf

Державний стандарт початкової освіти (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 липня 2019 р. № 688) [Электронный ресурс]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/688-2019-%D0%BF#Text

Концепція художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах (Наказ від 25 лютого 2004 р. № 151/11. [Электронный ресурс]. URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1_11290-04#Text

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Прибора, Т. О. (2021). ЕСТЕТИЧНІ МОЖЛИВОСТІ ДИСЦИПЛІН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 142-146. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-142-146