ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

  • Павло Васильович Микитенко Національний медичний університет імені О. О. Богомольця https://orcid.org/0000-0003-1188-4334
Ключові слова: система інформатичної підготовки, інформаційно-технологічна компетентність, педагогічний процес, майбутні лікарі

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти інформатичної підготовки майбутніх лікарів. Розглянуто та проаналізовано такі поняття як «інформатична підготовка» та «інформаційно-технологічна компетентність», встановлено роль та місце, яке займає ІТ-компетентність у системі професійних компетентностей майбутнього фахівця в галузі охорони здоров’я. Виокремлено низку завдань, виконання яких передбачається з метою організації інформатичної підготовки майбутніх лікарів.

Посилання

Биков В. Ю. Формування компетентностей учасників освітнього процесу на основі хмаро орієнтованих інформаційно-освітніх систем / В. Ю. Биков // Вісник НАПН України. 2021. №1 (3). URL: https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-2-3.

Галузевий стандарт вищої освіти підготовки на другому (магістерському) рівні Магістра у галузі знань 22 Охорона здоров’я за спеціальністю 222 Медицина URL: http://medicine.karazin.ua/resources/073814e7ee30dc3a320c9ab84ebb6a63.pdf.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. Київ: Либідь, 1997. 376 с.

Добровольська А. М. Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців в межах реалізації моделі педагогічної системи / А. М. Добровольська // Молодий вчений. 2017. № 5 (45). С. 312–324.

Жалдак М. І. Про деякі методичні аспекти навчання інформатики в школі та педагогічному університеті / М. І. Жалдак // Наукові записки Тернопільського національного університету ім. В. Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2005. № 6. С. 17–24.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Микитенко, П. В. (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ІНФОРМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 136-141. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-136-141