МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ ЯК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ

  • Людмила Олександрівна Лисенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-5732-6317
Ключові слова: медіатехнології, іноземна мова, освітній процес, засоби мультимедіа, електронний посібник, мультимедійні програми, дистанційні медіакурси, професійна діяльність

Анотація

У статті досліджується використання в освітньому процесі різноманітних медіатехнологій у процесі вивчення іноземної (англійської) мови майбутніми педагогами. Запропонований комплекс медіатехнологій вивчення іноземної (англійської) мови майбутніми вчителями характеризується як спрямований на створення відповідного медіасередовища. Визначено та обрунтовано основні аспекти розширення використання медіатехнологій продуктивності та креативності у процесі вивчення іноземної (англійської) мови майбутніми педагогами.

Посилання

Абдалова, О. И. Использование технологий электронного обучения в учебном процессе / О. И. Абдалова, О. Ю. Исакова // Дистанционное и виртуальное обучение. № 12. 2014. 53–54.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. К. : Либідь. 1997. 376 с.

Змановская Н. В. Формирование медиа-образованности будущих учителей / Н. В. Зма-новская (Автореф. дисс. канд. пед. наук), Красноярск, 2004. 24 c.

Пушкарь А. І. Інформатика. Комп'ютерна техніка. Комп'ютерні технології / А. І. Пушкарь. К. : ВЦ «Академія». 2002. 704 c.

Кухаренко В. М. Методологічні аспекти дистанційного навчання / В. М. Кухаренко // Вісник Академії дистанційної освіти. 2003. 1, 16–21.

Саварин П. В. Підготовка майбутнього викладача технічних дисциплін до застосування медіатехнологій у професійній діяльності / П. В. Саварин (Автореф. дис. канд. пед. наук) Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Луцьк, 2017. 24 c.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Лисенко, Л. О. (2021). МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ ЯК СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МАЙБУТНІМИ ПЕДАГОГАМИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 123-127. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-123-127