СТАНОВЛЕННЯ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ЗАГАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ І МОЛОДІ В ПОЛЬЩІ

  • Володимир Федорович Черкасов Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Ключові слова: масові загальноосвітні школи, види діяльності на уроці. уроки музики, позакласна робота

Анотація

У статті узагальнено досвід становлення і розвитку теорії і практики загальної музичної освіти в Польщі. Проаналізовано концепції та підходи до викладання музики і проведення позакласної роботи з музично-естетичного виховання в масових загальноосвітніх школах. Досліджено запровадження різних видів діяльності на уроках та їх вплив на всебічний розвиток особистості.

Посилання

Białkowski A., Przychodzińska M., Kształcenie nauczycieli muzyki w wyższych szkołach pedagogicznych i uniwersytetach (raport z badań), Wyd. UMCS, Lublin 2002. – ss. 71.
Вільчковська А. Е. Музичне виховання учнів загальноосвітніх шкіл Польщі (історичний аспект). Монографія / А. Е. Віль-чковська – Петрков-Трибунальський: NWP, 2013. – 293 с.
Lipska E., Przychodzińska M., Drogi do muzyki. Metodyka i materiał repertuarowy, WSiP, Warszawa 1999. – ss. 365.
Przychodzińska M. Wychowanie muzyczne – idee, treści, kierunki rozwoju / M. Przychodzińska. – Warszawa : WSiP, 1989. – ss. 280.
Опубліковано
2019-06-18
Як цитувати
Черкасов, В. Ф. (2019). СТАНОВЛЕННЯ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ЗАГАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ І МОЛОДІ В ПОЛЬЩІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 50-55. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/89