ДІАЛОГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

  • Світлана Віталіївна Омельяненко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-2916-5418
Ключові слова: діалог, педагогічний діалог, інноваційна соціально-педагогічна діяльність, форум-театр, технологія роботи з мережею соціальних контактів, коучингова технологія

Анотація

У статті актуалізовані положення щодо ролі діалогу в інноваційній соціально-педагогічній роботі. Проаналізовані можливості діалогічного підходу під час використання технології роботи змережею соціальних контактів, коучингу та технології форму-театру. Висвітлені питання щодо сутності умінь соціальних педагогів для ефективної організації діалогічної взаємодії: уміння слухати та уміння формулювати запитання.

Посилання

Бахтин М. М. Эстетика словесного творчества. М. : Искусство, 1986. 445 с.

Левин К. Теория поля в социальных науках. Спб. : Сенсор, 2000. 368 с.

Bronfenbrenner U. The Ecology of Human Development. Experiments by Nature and Design. Cambridge, MA: Harvard University Press. 1970. 330 р. URL: https://khoerulanwarbk.files.wordpress.com/2015/08/urie_bronfenbrenner_the_ecology_of_human_developbokos-z1.pdf.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Омельяненко, С. В. (2021). ДІАЛОГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ІННОВАЦІЙНІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 83-88. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-83-88