СТРУКТУРА ЛІНГВОСАМООСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗВО

  • Олександр Леонідович Шумський Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету https://orcid.org/0000-0002-9498-7509
Ключові слова: лінгвосамоосвіта, здобувачі вищої освіти, лінгвосамоосвітнє середовище ЗВО, субсередовища, саморозвиток

Анотація

У статті обґрунтовано, що однією з ключових умов ефективності підготовки здобувачів вищої освіти до лінгвосамоосвіти є створення лінгвосамоосвітнього середовища у ЗВО, структуру якого складають саморозвивальне та інформаційно-лінгвосамоосвітнє субсередовища. Розширення й насичення освітнього середовища елементами лінгвосамоосвіти трансформує його в саморозвивальне.

Посилання

Гуляєва Т. О. Вплив освітнього середовища та освітніх технологій на формування самоосвітньої компетентності молоді. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін. 2005. Вип. 8. С. 72–80.

Петухова Л. Є. Трисуб’єктна дидактика в моделі інноваційного розвитку освітніх систем. Зб. наук. пр. Херсонського державного університету. Серія: Педагогічні науки. 2014. Вип. 65. С. 74–80.

Селевко Г. К. Энциклопедия образовательных технологий. Москва: НИИ школьных технологий, 2006. 403 с.

Alzahrani S., Wright V. Design and management of a self-access language learning space integrated into a taught course. Studies in Self-Access Learning Journal. 2016. Vol. 7. Iss. 2. P. 136–151.

Marquis J. The future of E-Learning is crowdsourcing. OnlineUniversities.com. 2013. URL: http://www.onlineuniversities.com/blog/2011/11/the-future-of-e-learning-is-crowdsourcing.

Wheeler S. It’s personal: learning spaces, learning webs. 2009. URL: http://steve-wheeler.blogspot.com/2009/10/its-personal-learning-spaces-learning.html.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Шумський, О. Л. (2021). СТРУКТУРА ЛІНГВОСАМООСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗВО. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (196), 80-83. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-196-80-83