СПЕЦИФІКА ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ СТДУНТОВ МУЗИЧНИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ

  • Тетяна Анатоліївна Смирнова Харківський національний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського
Ключові слова: вищі навчальні заклади музикального профілю, лічностнооріентірованние педагогічні технології, майбутній викладач музичного мистецтва, методи

Анотація

Стаття заснована на результатах аналізу праць зарубіжних і вітчизняних вчених, які досліджують проблему сучасних педагогічних технологій. Розглянуто специфіку використання особистісно-орієнтованої педагогічної технології в системі вищих навчальних закладів художньо-педагогічної освіти. Проаналізовано особливості використання гуманістично орієнтованих методів і форм в контексті викладання музичної педагогіки. Грунтуючись на методологічних і теоретичних положеннях психології особистості, визначено зміст целемотіваціонного, емоціонально-вольового, когнітивного, процесуального та контрольно-корекційної компонентів педагогічної технології.

Посилання

Mazaykina, I. O. (2018). Formuvannya hotovnosti maybutnikh uchyteliv do zastosuvannya osobysto oriyentovanykh pedahohichnykh tekhnolohiy navchannya inozemnykh mov u profesiyniy diyalnosti: avtoreferat. [Formation of future teachers' readiness for the use of personally oriented pedagogical technologies of foreign language teaching in professional activity] Vinnytsya.

Oleksjuk, O. M. (2009). Muzychno-pedahohichny protses u vyshchiy shkoli. [Music-pedagogical process in high school]. Kyiv. Znannya Ukrayiny.

Rastrygina, A. M. (2002) Pedahohika svobody: metodolohichni ta sotsialno-pedahohichni osnovy. [Pedagogy of freedom: methodological and socio-pedagogical foundations]. Kirovohrad.

Smyrnova, T. A. (2008). Teoriya ta metodyka dyryhentsko-khorovoyi osvity u vyshchykh navchalnykh zakladakh; psykholoho-pedahohichnyy aspect. [Theory and methodology of conductor-choral education in higher education institutions; psychological and pedagogical aspect]. Horlivka.

Tymoshenko, O. I. (2013). Filosofiya pedahohichnykh tekhnolohiy v konteksti suchasnykh osvitnikh tendentsiy. [Philosophy of pedagogical technologies in the context of modern educational trends]. Kyiv.

Bech, I. D. (2015). Vybrani naukovi pratsi.Vykhovannya osobystosti. [Selected scientific works. Personal education]. Chernivtsi.

Cherkasov, V. F. (2017). Osnovy naukovykh doslidzhen u muzychno-osvitniy haluzi. [Fundamentals of Scientific Research in Music and Education]. Kirovohrad.

Опубліковано
2019-07-15
Як цитувати
Смирнова, Т. А. (2019). СПЕЦИФІКА ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ СТДУНТОВ МУЗИЧНИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 41-46. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/87