ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Ключові слова: інноваційна методична діяльність, творчий потенціал, майбутній вчитель музичного мистецтва, фахова підготовка, мистецька освіта

Анотація

Модернізація освіти в процесі інтенсивного розвитку суспільства в державі спрямована на виховання в кожної особистості внутрішньої потреби до генерування та реалізації інноваційних ідей. Тому одним із головних завдань в організації методичної роботи майбутнього вчителя музичного мистецтва є формування висококваліфікованого, компетентного, конкурентоздатного фахівця, без якого неможливо здійснювати модернізацію освіти в Україні. У сучасних умовах на передній план висувається професійна компетентність учителя, його здатність постійно учитися, його прагнення до самовдосконалення та самоактуалізації.

Посилання

Бондаренко А. В. Інтерактивні технології в контексті професійної підготовки майбутніх учителів музики засобами мультимедіа. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини [ред. кол.: Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. Умань: ПП Жовтий, 2011. Випуск 36. С. 8–87.

Бордюк О. М. Сутність інновацій та інноваційних процесів у мистецькій освіті. Науковий часопис: Гуманістичні орієнтири мистецької освіти (27–29 квіт. 2011 р.): зб. матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. К. НПУ, 2011. С. 41–45.

Вербець В. В. Теоретико-методологічні засади формування духовно-творчого потенціалу студентської молоді. Автореф. д-ра пед. наук: 13.00.01. К., 2005. 40 с.

Воєводін В. В. Педагогічні умови становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів – виконавців в оркестровому класі. Автореферат дис..канд. пед. наук. 13.00.02. К., 2007.

Даниленко Л. І. Управління інноваційною діяльністю в з/о навчальних закладах: монографія. / Л. І. Даниленко. К. : Міленіум, 2004. 338 с.

Корнилова Т. И. Инновационная деятельность педагога в современных условиях [Электронный ресурс] 2012. URL: http://www.informio.ru/publications/id384/Innovacionnaja-dejatelnostpedagoga-v-sovremennyh-uslovijah.

Ліхіцька Л. М. Компонентна структура готовності майбутніх учителів музики до мистецької інноваційної діяльності. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. № 17 (218). 2011. С. 148–153.

Маслоу А. Г. Дальние пределы человеческой психики. СПб. : Евразия, 1999. 162 с.

Мережко Ю. В. Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі № 1, 2016. С. 76–79.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Даценко, М. С. (2021). ІННОВАЦІЙНА МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 171-174. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-171-174