ФУНКЦІЇ ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ

Ключові слова: учитель музичного мистецтва, художньо-виконавська самоефективність, функції художньо-виконавської самоефективності

Анотація

У статті розглянуто проблему функцій художньо-виконавської самоефективності учителя музичного мистецтва у педагогічному процесі. Доведено, що виявлення функцій виконавсько-художньої самоефективності відіграє суттєву роль  у визначенні теоретичних і практичних засад удосконалення професійної діяльності учителя музичного мистецтва в сучасних умовах. Важливими функціями художньо-виконавської самоефективності учителя музичного мистецтва визначено такі: презентативно-комунікативну, пізнавально-оцінювальну, стимулювально-розвивальну, конструктивно-перетворювальну, рефлексивно-гедоністичну.  Визначення функцій художньо-виконавської самоефективності учителя створює  теоретичну основу для розробки методики її формування  на мистецьких факультетах педагогічних університетів.

Посилання

Береза А. В. Педагогічно-виконавська практика майбутнього вчителя музики: навч.-метод. посіб. / А. В. Береза. Вінниця : Нова книга, 2010. 184 с.

Бобакова И. П. Самостоятельная работа как фактор совершенствования процесса подготовки будущего учителя музыки / И. П. Бобакова: Диссерт. … канд. пед. наук. К. : НПУ им. М. П. Драгоманова, 1998. 164 с.

Колмогорова Л. С., Спиридонова Г. Г. Характеристики самопрезентации в контексте соотношения внутренней и внешней составляющих культуры человека // Мир науки, культуры, образования. Горно-Алтайск, 2015. № 4[53]. С. 180–182.

Кремешна Т. І. До питання формування професійної компетентності майбутніх учителів музики / Т. І. Кремешна // Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2012.№5(2). С. 174–179. [Електронний режим]. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_5(2)__28.

Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности / Н. В. Кузьмина. Л. : Изд-во Ленингр. ун-та, 1970.

Ражников В. Г. Диалоги о музыкальной педагогике / В. Г. Ражников. М. : ЦАПИ, 1994. 141 c.

Семиченко В. А. Проблемы мотивации поведения и деятельности человека. Модульный курс психологии. Модуль «Направленность» / В. А. Семиченко. К. : Миллениум, 2004. 521 с.

Чень Бо. Сучасні проблеми виконавської підготовки викладачів мистецьких дисциплін: Наукове видання [За ред. проф. А. В. Козир та доц. К. О. Щедролосєвої. Херсон: ХДУ, 2016. С. 195–199.

Чернявська М. Н. Аксіологічний аспект теорії інтерпретації та проблеми музичної педагогіки: Автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства: 17.00.01. / М. Н. Чернявська. К. КГК, 1996. 20 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Ван, С. (2021). ФУНКЦІЇ ХУДОЖНЬО-ВИКОНАВСЬКОЇ САМОЕФЕКТИВНОСТІ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 164-167. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-164-167