РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

  • Олена Михайлівна Прядко Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка https://orcid.org/0000-0003-0728-976X
Ключові слова: емоційний інтелект, музичне мистецтво, учні молодших класів, психологічна грамотність

Анотація

У статті розглядаються проблеми розвитку емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку, досліджується питання формування емоційного інтелекту школярів засобами музичного мистецтва, вивчається потенціал музичних занять як ефективного засобу розвитку психологічної грамотності дітей, дається характеристика прийомів розвитку складових компонентів емоційного інтелекту, які використовуються в ході музично-естетичного виховання дітей.

Посилання

Алєксєєва Є. Є. Типологічні особливості студентів психологічних та педагогічних спеціальностей // Вісник Санкт-Петербурзького університету Росії. №4. 2009. С. 207–212.

Гоулман Д. Емоційний інтелект; пер. з англ. Гумецької Л. Харків : Віват (Серія «Саморозвиток»), 2019. 512 с.

Ростовський О. Я. Теорія і методика музичної освіти : Навч.-метод. посібник. Тернопіль : Навчальна книга Богдан, 2011. 640 с.

Стейн Д., Бук Г. Переваги EQ. Емоційний інтелект та ваш успіх. Баланс Бізнес Букс, 2007. 384 с.

Цагареллі Ю. А. Психологія музично-виконавської діяльності : Навч. посібник. Санкт-Петербург : Композитор. Санкт-Петербург, 2008. 368 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Прядко, О. М. (2021). РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 110-114. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-110-114