ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

  • Світлана Вікторівна Кулікова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-0397-6853
Ключові слова: професійна компетентність, інтерактивні технології, професійна підготовка, майбутній вчитель музичного мистецтва

Анотація

У статті автор  визначає  роль застосування інтерактивних технологій в процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва.  Автор доводить, що в основі інтерактивних технологій лежать принципи взаємодії, активності студентів, опори на груповий досвід, обов'язковий зворотній зв'язок, що мають широкий спектр розвиваючих, виховних та рефлексивних функцій. Використання інтерактивних технологій в  професійній підготовці майбутніх учителів  музичного мистецтва дозволяює стимулювати творчо-пошукову, когнітивну активність особистості педагога-музиканта, орієнтувати педагога на саморозвиток і самоствердження, тим самим розвиваючи його професійну компетентність.

Посилання

Введенский В. В. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. В. Введенский // Педагогика. 2003. № 10. С. 51–55.

Зотова В. Інтерактивний аспект сучасної вокальної освіти вчителів на прикладі методу EVT / В. Зотова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки Вип. 164. Кропивницький, 2018. С 123–127.

Зотова В. Специфіка використання засобів інтерактивних технологій у вокальному навчанні підлітків / В. Зотова // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Вип. 170. Кропивницький, 2019. С 111–118.

Кармазина Ж. Б. Художественное самообразование учителя музыки как условие развития его профессиональной компетентности: автореф. дисс. … канд. пед. наук / Ж. Б. Кармазина. М., 2009. 25 с.

Маркова А. К. Психологические критерии и ступени профессионализма учителя / А. К. Маркова // Педагогика. 1995. № 6. C. 55–63.

Масол Л. М. Загальна мистецька освіта: теорія і практика / Л. М. Масол. К., 2006. 432 с.

Михаськова М. А. Формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Михаськова М. А. Ніжинський держ. педагогічний ун-т ім. М. Гоголя, 2007. 235 с.

Проворова Є. М. Методичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Проворова Є. М. НПУ імені М. П. Драгоманова. Київ, 2008. 241 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Кулікова, С. В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 81-86. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-81-86