ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ МЮЗИКЛІВ У СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВ

  • Леонід Вікторович Бабенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-0738-0144
  • Андрей Леонідович Бабенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-5755-5988
  • Лариса Володимирівна Гайдай Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-6944-9963
Ключові слова: майбутні вчителі мистецтв, мюзикли, музика, хореографія, образотворче мистецтво

Анотація

У статті розглянуто впровадження постановок театралізованих мюзиклів в навчальний процес підготовки майбутніх учителів мистецтв на мистецькому факультеті Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Освітлений позитивний вплив такого впровадження на якість фахової підготовки студентів.

Посилання

Житницький А. З. Драматургія масових театралізованих заходів. Навчальний посібник / А. З. Житницький Харків, ХДАК, 2004. 141 с.

Зайцев В. П. Режисура естради та масових видовищ: Навчальний посібник (2-е вид.) / В. П Зайцев К. : Дакор, 2006. 252 с.

Коваленко Є. І., Бєлкіна Н. І. Історія зарубіжної педагогіки: Хрестоматія: Навчальний посібник / Уклад. і автори вступних статей Є. І. Коваленко, Н. І. Бєлкіна. Заг. ред. Є. І. Коваленко. К. : Цент навчальної літератури, 2006. С. 101–155.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Бабенко, Л. В., Бабенко, А. Л., & Гайдай, Л. В. (2021). ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВПРОВАДЖЕННЯ МЮЗИКЛІВ У СИСТЕМУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 52-55. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-52-55