НОВИЙ ПІДХІД В НАВЧАННІ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО

Ключові слова: мінімалізм, викладання фортепіано, повторення, композиція, педагогіка, педагогічний репертуар

Анотація

Візерунки та повтори – це суть занять та вправ для фортепіано. В історії музики серед композиторів Карл Черні (1791–1857) склав велику кількість легких п’єс для фортепіанної педагогіки, що широко використовували візерунки та повтори. На сьогоднішній день мінімалістична музика – це новий стиль, але цей акцент перекривається традиційним репертуаром фортепіанної педагогіки. Варто використовувати мінімалістичну музику у викладанні фортепіано – новий підхід.

Посилання

Bereza, A. V. (2010). Pedahohichno-vykonavska praktyka maibutnoho vchytelia muzyky. [Pedagogical and performing practice of the future music teacher: teaching method. manual]. Vinnytsia.

Chen Bo. (2016). Suchasni problemy vykonavskoi pidhotovky vykladachiv mystetskykh dystsyplin. [Modern problems of performance training of teachers of art disciplines]. Kherson.

Cherniavska, M. N. (1996). Aksiolohichnyi aspekt teorii interpretatsii ta problemy muzychnoi pedahohiky. [Axiological aspect of the theory of interpretation and problems of music pedagogy]. Kyiv.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Лігуан, Ч. (2021). НОВИЙ ПІДХІД В НАВЧАННІ ГРИ НА ФОРТЕПІАНО. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 46-48. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-46-48