МОДЕЛЬ ТЕХНОЛОГІЇ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Ключові слова: тайм-менеджмент, професійна освіта, майбутній вчитель музичного мистецтва, модель технології тайм-менеджменту, професійні компетентності, проєктування

Анотація

Результат навчання в сучасному закладі вищої мистецької освіти орієнтований на особистісне та професійне зростання студента через розвиток його самостійності. Разом з тим особистісний розвиток невіддільний від професійного. І в першому, і в другому випадку в основі полягає принцип саморозвитку. Тут важлива здатність людини готувати власну життєдіяльність до практико-орієнтованої трансформації, що є основою самореалізації особистості, її поступального саморозвитку. Технологія тайм-менеджменту у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва спрямована на раціональне використання сил і здоров'я учнів, на підвищення рівня особистісної самоорганізації.

Посилання

Архангельский Г. Организация времени: от личной эффективности к развитию фирмы. М. : АиСТ-М, 2013. 190 с.

Бабчинська О. Шляхи підвищення ефективності роботи підприємства за допомогою тайм-менеджмента. «Молодий вчений». 2015, 12 (27). С. 112–115.

Вронский А. Как управлять своим временем. Ростов на Дону : Феникс, 2011. с. 224.

Горбачев А. Тайм-менеджмент. Время руководителя: 24+2. М. : ДМК-пресс, 2012. С. 128.

Дудка Т. Педагогічна технологія «тайм-менеджмент» як засіб формування професійного інтересу студентів до туристичної діяльності / Т. Дудка. // Обрії. 2014. No 1(38). С. 20–23.

Зайверт Л. Если спешишь – не торопись: новый тайм-менеджмент в ускорившемся мире: семь шагов к эффективности и независимости в использовании. М. : ACT Астрель, 2007. 255 с.

Іваницька С. Б., Галайда Т. О., Толочій Р. М. Впровадження європейських методик тайм-менеджменту в Україні. Глобальні та національні проблеми економіки. Миколаївський національний університет імені В. О. Сухом-линського. 2018. С. 288–292.

Калініченко Л. Л., Гаврилова А. О. Особ-ливості впровадження тайм-менеджменту на підприємстві. «Молодий вчений». 2017, 4.4. С. 60– 63.

Колесов О. С. Тайм-менеджмент – управління часом. Збірник наукових праць ВНАУ Серія: Економічні науки, 2(53), том 3, 2011. С. 61– 65.

Маруховська-Картунова О. О. Тайм-менеджмент: сутність, багатоманітність визначень та основні типи / О. О. Маруховська-Картунова // Virtus: Науковий журнал. 2017. № 14. С. 87– 90.

Олексюк О. М. Розвиток духовного потенціалу особистості у постнекласичній мистецькій освіті : [монографія] видання 2 – перероблене та доповнене. К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2019. 268 с.

Олексюк О. М. Художня інтерпретація в контексті герменевтичного дискурсу. Виконавська інтерпретація та сучасний навчальний процес. Матеріали ТУ Всеукр. наук.-практ. конф. (Луганськ, 15-16 берез. 2012р.). Луганськ: Вид-во ЛДІКМ, 340 с.

Опубліковано
2021-05-31
Як цитувати
Олексюк, О. М. (2021). МОДЕЛЬ ТЕХНОЛОГІЇ ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТУ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (195), 22-27. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-195-22-27