ЕЛЕКТРОННЕ НАВЧАННЯ ЯК ВЕДУЧИЙ КОМПОНЕНТ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Ключові слова: електронне навчання, Інтернет, комп’ютер, мультимедійні технології, мультимедійні програми, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

У статті досліджено еволюцію електронного навчання. Окреслено нові виклики та вимоги до кваліфікації робочої сили в інформаційному суспільстві та електронного навчання, серед яких: необхідність динамічної адаптації до швидкозмінних знань та технологій, набуття нових навичок. Розглянуто аспекти впровадження електронного навчання в університеті.

Посилання

Bender T. Discussion – based online teaching to enhance student learning. USA: Stylus. 2003. 206 p.

Brown D. G. Developing faculty to use technology. Programs and strategies to enhance teaching. USA: Wiley. 2010. 337 p.

Collison G., Elbaum B., Haavind S., Tinker R. Facilitating online learning. Effectve strategies for. USA: Atwood Publishing. 2000. 215 p.

Grimus M. eLearning, eTeaching, eEducation. An aspect of a new learning culture. Brno-Vienna. 2003. 153 p.

Maeroff G. I. A Classroom of One. How Online learning is changing our schools and colleges. USA: Palgrave Macmillan. 2003. 309 p.

Романов А. Н., Григорович Д. Б. Технология системы дистанционного обучения в экономическом образовании. М.: ЮНИТИ-ДАНА. 2000. 303 с.

Rudestam K. E., Schoenholtz J. Handbook of online learning. Innovations in Higher Education and corporate training. USA: Sage Publications. 2002. 400 p.

Salmon G. E-moderating: the Key to Teaching and learning Online. Great Britain: Routledge Falmer. 2008. 288 p.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Галецький, С. М. (2021). ЕЛЕКТРОННЕ НАВЧАННЯ ЯК ВЕДУЧИЙ КОМПОНЕНТ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (194), 84-88. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-194-84-88