САМОСТІЙНІСТЬ У НАВЧАННІ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ АВІАФАХІВЦІВ

  • Наталія Сергіївна Савченко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-0420-3289
Ключові слова: особистісний та професійний саморозвиток, самостійність, самостійність курсантів у навчально-пізнавальній діяльності, мотивація до навчальної діяльності, самодостатність, готовність до самозмін, активність, здатність до співпраці

Анотація

У статті проаналізовано сучасні проблеми професійного саморозвитку майбутніх авіаційних фахівців у процесі навчання у вищому льотному закладі та обґрунтовано самостійність у навчанні як провідний чинник професійного зростання майбутнього авіафахівця і необхідність її формування у процесі професійної підготовки. Акцентовано увагу на педагогічній підтримці самостійності як інтенції суб’єктної діяльності, спрямованої на створення власного алгоритму навчальної самостійної діяльності.

Посилання

Абульханова-Славская К. А. Активность и сознание личности как субъекта деятельности / К. А. Абульханова-Славская // Психология личности в социалистическом обществе : Активность и развитие личности. М. : Наука, 1989. 20 с.

Дружинин В. Н. Психология общих способностей / В. Н. Дружинин. СПб. : Питер, 1999. 356 с.

Дубравська Д. М. Основи психології: навч. посібник /Д. М. Дубравська. Львів : Світ, 2001. 280 с.

Зоренко И. С. Дидактические условия организации самостоятельной учебной работы школьников : дис. канд. пед. наук. Кривой Рог, 1997. 181 с.

Козаков В. А. Самостоятельная работа студентов и ее информационно-методическое обеспечение : учеб. пособие / В. А. Козаков. К. : Вища шк., 1990. 248 с.

Конопкин О. А. Стилевые особенности саморегуляции деятельности / О. А. Конопкин, В. И. Моросанова // Вопр.психол. 1989. № 5. С. 18–26.

Петровский В. А. Личность в психологии: парадигма субъектности / В. А. Петровский. Ростов-на-Дону. : Феникс. 1996. 512 с.

Рубинштейн С. Л. Принцип творческой самодеятельности / С. Л. Рубинштейн // Вопросы психологии. 1986. № 4. С. 101–108.

Селевко Г. К. Современные образовательные технологии / Г. К. Селевко. М. : Народное образование, 1998. 256 с.

Семенов И. Н. Рефлексия в организации творческого мышления и саморазвития личности / И. Н. Семенов, С. Ю. Степанов // Вопросы психологии. 1983. № 2. С. 35–42.

Сериков В. В. Образование и личность. Теория и практика проектирования педагогических систем / В. В. Сериков. М. : Издательская корпорация «Логос», 1999. 272 с.

Татенко В. А. Психология в субъектном измерении / В. О. Татенко. Киев: «Просвiта», 2005. 404 с.

Dickinson L. Self-instruction in language learning. Cambridge University Press, 1987. 200 p.

Autonomy and independence in language learning / Edited by Phil Benson and Peter Voller. London and New York : Longman, 1997. 270 p.

Mariani L. Teacher support and teacher challenge in promoting learner autonomy // Perspectives, a Journal TESOL-Italy. 1997. Vol. XXIII. №. 2. Р. 28–36.

Holec H. Autonomy in Foreign Language Learning. Oxford: Pergamon, 1981. 87 p.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Савченко, Н. С. (2021). САМОСТІЙНІСТЬ У НАВЧАННІ ЯК ПРОВІДНИЙ ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ АВІАФАХІВЦІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (194), 56-61. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-194-56-61