SMART ‒ ОСВІТА У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ СЬОГОДЕННЯ

  • Ольга Миколаївна Нежива Київський національний торговельно-економічний університет https://orcid.org/0000-0003-4229-6754
Ключові слова: смарт-освіта, освіта,викладач, навчання, суспільство, технологія

Анотація

У статті розглядається Smart-освіту та її основні принципи. Автор представляє, що Smart-освіта ‒ це навчальний процес у якому використовують технологічні інновацій та Інтернет-ресурси. Адже це дає можливість слухачам здобути професійні компетенції на основі системного багатовимірного бачення і вивчення дисциплін, з урахуванням їх багатоаспектності і безперервного оновлення змісту. Стаття показує концепцією Smart-освіти, яка відображає створення інтелектуального середовища, безперервного розвитку компетентностей учасників освітнього процесу, включаючи заходи формального і неформального процесу навчання на основі новітніх технологій.

Посилання

Bates T. National strategies for e-learning in post-secondary education and training / Bates Tony. UNESCO, 2001. 132 p.

Defining eLearning / Performance, Learning, Leadership, & Knowledge Site. URL: http://www.nwlink.com/~donclark/hrd/elearning/define.html (date of access: 17.10.2020).

Levin M. How technologies will change education: the five main trends. URL: http://www.forbes.ru/tehno/ budushchee/ 82871-kak-tehnologii-izmenyat-obrazovanie-pyat-glavnyh-trendov (date of access: 07. 01.2021).

Musienko O., and Zelinska O. Distance Learning in Higher Education: Models and Technologies, 2013 URL: www.confcontact.com/20110929/tn_musien.php. (date of access: 1.11.2020).

Nezhyva O. Features of formation of Ukrainian education policy. Future Human Image. К., 2016. Vol. 3 (6). pp. 178‒189.

Опубліковано
2021-04-26
Як цитувати
Нежива, О. М. (2021). SMART ‒ ОСВІТА У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ СЬОГОДЕННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (194), 37-40. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-194-37-40