ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ІНСПЕКТОРІВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ: СИСТЕМНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД

  • Марк Абрамович Вайнтрауб ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» https://orcid.org/0000-0002-2701-7094
Ключові слова: інженерно-педагогічна діяльність, охорона праці, системно-діяльнісний підхід, студенти, експеримент, професійна підготовка

Анотація

У статті висвітлено проблему щодо необхідності перегляду існуючої теорії і практики професійної підготовки, зокрема фахівців з охорони праці для студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з охорони праці у галузі освіти. Акцентовано увагу на проектуванні загальних і спеціальних компетентностей, а також інтегрованої компетентності на прикладі системи дисциплін нормативного і варіативного циклів професійної підготовки фахівців з охорони праці, що спонукають до творчості, розвитку професійних і особистісних якостей, використання інноваційних інженерних і педагогічних технологій.

Посилання

Асмолов А. Г. Системно-деятельностный подход к разработке стандартов нового поколения / А. Г. Асмолов // Педагогика №4, 2011. – С. 21–34.

Атанов Г. А. Деятельностный поход в обучении / Г. А. Атанов. – Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/v/deyatelnostnyy-podhod-v-obuchenii.Назва з екрана.

Вайнтрауб М. А. Інтегроване розвивальне навчання у професійній школі: монографія / М. А. Вайнтрауб. – Київ: Т. Клочко, 2009. – 179 с.

Вайнтрауб М. А. Модернізація змісту професійної освіти і навчання: теорія і практика: монографія / авт.. кол. М. А. Вайнтpауб, А. М. Романова, І. А. Мося, Я. Ю. Білоконь та ін., за наук. ред. М. А. Вайнтpауб – Київ: Інститут ПТО НАПН України, 2015. – 328 с.

Висоцька Г. В. Система вищої освіти у Республіці Польща / Г. В. Висоцька // Гілея. – К., 2016. – Вип. 106 (№ 3). – C. 375–378.

Грищук Ю. В. Педагогічна освіта у Республіці Польща як об'єкт міждисциплінарного дослідження / Ю. В. Грищук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. – 2016. – Випуск 3–4 (48–49). – С. 67–89.

Проект Державного стандарту вищої освіти (бакалаврський) зі спеціальності «Професійна освіта «Охорона праці»» на основі компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України; розробники стандарту: Бендера І. М., Брюханова Н. О., Горбатюк Р. М., Гуменюк Т. Б., Каньковський І. Є., Рябчиков М. Л., Хоменко В. Г. Київ, 2017. – 22 с.

Творогова Г. А. Системно-деятельностный подход – основа ФГОС / Г. А. Творогова. – Режим доступу: http://pedsovet.org.

Жданко Т. О. Системно-деятельный подход: сущностная характеристика и принципы реализации / Т. О. Жданко. – Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/v/sistemno-deyatelnostnyy-podhod-suschnostnaya-harakteristika-i-printsipy-realizatsii.

Живоренцева Т. В. Вариативность образования:проблемное поле современных интерпретаций / Т. В. Живоренцева // Вестник Иркутского государственного лингвистического университета. – 2012. – №4. – С. 220– 226.

Maslow A. Motivation and personality, 1970. – 369 с.

Mayo E. The Social Problems of an dustriatel сivilisation, 1945.–148 c.

Guilford Y. P. The nature of human intelligence. N.Y. Mc-Gaw Hill, 1967. – 538 c.

Sternberg R. General intellectual ability // Human abilities by R. Sternberg. 1985. – P. 5–31.

Опубліковано
2019-11-20
Як цитувати
Вайнтрауб, М. А. (2019). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ІНСПЕКТОРІВ З ОХОРОНИ ПРАЦІ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ: СИСТЕМНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (180), 10-14. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/76