РОЛЬ ПРОФІЛЬНИХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛІЗАІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

  • Ярослав Олександрович Черньонков Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-6598-1581
Ключові слова: профіль, профільне навчання, профільне навчання з іноземної мови, профільна школа, інформатизація освітнього процесу, оптимальні умови розвитку студента, принципи профільної освіти, експериментальне середовище

Анотація

Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик вдосконалення  психолого-педагогічної основи понять «профільна школа», «профільна школа з іноземної мови» у середніх педагогічних навчальних закладах та закладах вищої освіти. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив профільного напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти з іноземних мов. Було зазначено, що профільне навчання іноземної мови – це цілеспрямована підготовка учнів до подальшої навчальної і/або професійної діяльності, пов’язаної з використанням іноземної мови як об’єкта майбутньої (професійної) діяльності або як засобу професійної комунікації. Профілізація школи на сьогоднішній день є одним із важливих напрямів модернізації української загальної освіти.

Посилання

Harbuza, T. V. (2015). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv inozemnoi movy v systemi dystantsiinoho navchannia universytetiv Velykoi Brytanii. [Professional training of future foreign language teachers in the distance learning system of British universities]. Zhytomyr.
Kontseptsiia profilnoho navchannia u starshii shkoli. (2013). [The concept of specialized education in high school]. Kyiv.
Polonska, T. K. (2014). Profilne navchannia inozemnoi movy uchniv starshoi shkoly. [Profile foreign language teaching of high school students: manual]. Kyiv.
Fanninher, L. P. (2008). Osoblyvosti profilnoho navchannia v osnovnii shkoli Avstrii. [Features of specialized education in primary school in Austria]. Ternopil.
Chernionkov Yaroslav. (2020). Suchasne rozuminnia systemy pidhotovky vchyteliv inozemnykh mov. [Modern understanding of foreign language teacher training system]. Kropyvnytskyi.
Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Черньонков, Я. О. (2021). РОЛЬ ПРОФІЛЬНИХ ШКІЛ У ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛІЗАІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 143-147. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-143-147