ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ LMS MOODLE ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

  • Тетяна Андріївна Мельник Центральноукраїнський національний технічний університет https://orcid.org/0000-0003-1372-3585
  • Галина Костянтинівна Волчкова Центральноукраїнськогоий національний технічний університет https://orcid.org/0000-0001-9815-2747
Ключові слова: дистанційна освіта, інформаційні технології, освітні платформи, освітні потреби

Анотація

У статті розглянуто специфіку використання системи MOODLE для дистанційного навчання під час карантину COVID-19 та обґрунтовано її переваги й недоліки для підготовки фахівців галузі управління та адміністрування. Проведено аналіз результатів анкетування серед здобувачів освіти факультету обліку та фінансів Центральноукраїнського національного технічного університету щодо ставлення до використання LMS MOODLE для дистанційного навчання впродовж весіннього семестру 20192020 навчального року. Запропоновано для підвищення ефективності навчання комбінувати використання асинхронних платформ Moodle або Google Classroom із застосовуванням можливостей синхронного проведення занять у Zoom, Meet, Skype тощо. Це дозволяє візуалізувати навчальний матеріал за допомогою презентацій та спрощує опанування навчального матеріалу здобувачами, а також розширює можливості навчання осіб з особливими освітніми потребами для отримання ними професій в галузі управління та адміністрування.

Посилання

Бодненко Т. В. Використання в LMS MOODLE у процесі навчання дисциплін з автоматизації виробництва майбутніх фахівців комп’ютерних систем. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Том 2, № 7, 2015. С. 21–26.

Офіційний сайт системи Moodle. URL: https://moodle.org/mod/page/view.php?id=8174 (дата звернення 01.11.2020 р.)

Петрович Й. М., Римар Ю. М. Інформаційні системи управління навчальним процесом у BНЗ: порівняльний аналіз. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Львів: Логістика, 2012. № 735. С. 167–175.

Сайт дистанційної освіти ЦНТУ. URL: http://moodle.kntu.kr.ua (дата звернення: 01.11.2020 р.).

Славко Г. В. Непрямі методи ідентифікації користувачів Moodle. MoodleMoot Ukraine 2020. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle: тези доп. VIIІ міжнар. наук.-практ. онлайн конф. (Киів, 22 трав. 2020 р.). URL: https://2020.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=30 (дата звернення: 02.11.2020 р.)

Триус Ю. В. Використання системи підтримки дистанційного навчання ЧДТУ на базі Moodle в умовах карантину. MoodleMoot Ukraine 2020. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle: тези доп. VIIІ міжнар. наук.-практ. онлайн конф. (Киів, 22 трав. 2020 р.). URL: https://2020.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=41 (дата звернення: 02.11.2020 р.).

Філімоніхін Г. Б. Статистика офіційного сайту дистанційної освіти ЦНТУ на базі Moodle станом на 20.11.2019 р. URL: http://moodle.kntu.kr.ua/mod/forum/discuss.php?d=258 (дата звернення: 03.11.2020 р.).

Щербина О. А. Досвід реалізації першого етапу проекту з впровадження змішаного навчання в університеті. MoodleMoot Ukraine 2019. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle: тези доп. VII міжнародна наук.-практ. конф. (Київ, 24 трав. 2019 р.). URL: http://2019.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=24 (дата звернення: 04.11.2020 р.).

Slavko G., Serhiienko S. and Herasimenko L. Digitalization of Electrical Engineering Education and Automatic Assessment of Study Results. 2019 IEEE International Conference on Modern Electrical and Energy Systems (MEES), Kremenchuk, Ukraine, 2019, pp. 414–417.

Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Мельник, Т. А., & Волчкова, Г. К. (2021). ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ LMS MOODLE ПРИ ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 106-111. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-106-111