СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

  • Світлана Вікторівна Кулікова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-0397-6853
Ключові слова: основний музичний інструмент (фортепіано), майбутній вчитель музичного мистецтва, творчий розвиток

Анотація

У статті автор розглядає структурні компоненти творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з основного музичного інструменту (фортепіано). До структурних компонентів творчого розвитку студента-музиканта відносяться чуттєво-емоційний, художньо-образний та виконавський.

Посилання

Бурназова В. Методичні засади розвитку виконавської самостійності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі інструментальної підготовки: автореф. дис... канд. пед. наук: спец. 13.00.02 теорія та методика музичного навчання / В. Бурназова. К., 2010. 20 с.

Войтлева Н. А Характеристика структурных компонентов профессионального развития студента-музыканта / Н. А. Войтлева // Общие проблемы педагогики. М., 2015. С. 83–89.

Душний А. Методика активізації творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі музично-інструментальної підготовки: навчально-методичний [посібник для студентів вищих навчальних закладів] / А. Душний. Дрогобич: Посвіт, 2008. 120 с.

Казунина И. В. Формирование и активизация творческого художественно-образного мышления учащихся музыкальных училищ в классе фортепиано: дис. … канд. пед. наук. / И. В. Казунина. М., 1998. 193 с.

Нейгауз Г. Об искусстве фортепианной игры / Г. Нейгауз. М., 1987. 105 с.

Петрушин В. И. Музыкальная психология / В. И. Петрушин. М. : ВЛАДОС, 1997. 384 с.

Цыпин Г. М. Психология музыкальной деятельности: проблемы, суждения, мнения: пособие для учащихся муз. отд. пед. вузов и консерваторий / Г. М. Цыпин. М. : Интерпракс, 1994. 384 с.

Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Кулікова, С. В. (2021). СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 88-91. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-88-91