РЕФЛЕКСИВНЕ ПОРТФОЛІО У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

  • Лариса Володимирівна Гарбузенко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-1337-4568
  • Світлана Віталіївна Омельяненко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-2916-5418
Ключові слова: майбутні фахівці, професійна підготовка, портфоліо, рефлексія, тренінгові вправи

Анотація

У статті актуалізована можливість використання рефлексивного портфоліо у професійній підготовці майбутніх фахівців. Запропоновані етапи роботи над рефлексивним портфоліо із використанням тренінгових вправ. Розроблена структуру рефлексивного портфоліо. Висвітлені деякі результати впливу ведення рефлективного портфоліо на якість професійної підготовки.

Посилання

Асмолов А. Г. По ту сторону сознания: методологические проблемы неклассической психологии. М. : Смысл, 2002. 480 с.

Будко А. В. Особливості здійснення контролю навчально-пізнавальної діяльності студентів за допомогою альтернативних методів оцінювання: метод портфоліо. Теорія та методика навчання та виховання. 2014. Вип. 35. С. 31–43.

Долженков О. О., Постоян Т. Г. Технологія портфоліо в аспекті автентичного оцінювання результатів професійної підготовки майбутніх фахівців. Наука і освіта. 2015. № 5. С. 31–36.

Квас В. М. Використання технологій портфоліо у системі вищої освіти. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. 2019. Вип. 186. С. 53–60.

Конончук А. І. Використання технології портфоліо у професійній підготовці майбутніх працівників соціальної сфери. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2018. Вип. 150. С. 70–74.

Кривцова С. В., Мухаматулина Е. А. Тренинг: навыки конструктивного взаимо-действия с подростками. М. : Генезис, 1997. 192 с.

Кузікова С. Б., Кузіков Б. О. Конструю-вання методики дослідження саморозвитку особистості. Вісник НТУУ «КПІ». Серія: Філософія. Психологія. Педагогіка. Випуск 2. 2010. С. 106–112.

Лефевр В. А. Рефлексия: [монография]. М.: Когито-Центр, 2003. 496 с.

Макшанов С. И., Хрящева Н. Ю. Психо-гимнастика в тренинге. Каталог. Часть 1. СПб., 1993. 108 с.

Орлов Ю. М. Восхождение к индивидуальности. М. : Просвещение, 1991. 280 с.

Павленко Л. Портфоліо, як засіб фіксації та накопичення освітніх досягнень студента. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Вип. 2. Бердянськ: БДПУ, 2019. С. 251–259.

Смид Р. Групповая работа с детьми и подростками / Пер. с анг. М. : Генезис, 1999. 272 с.

Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Гарбузенко, Л. В., & Омельяненко, С. В. (2021). РЕФЛЕКСИВНЕ ПОРТФОЛІО У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (192), 48-53. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-192-48-53