ЩОДО СУТНОСТІ, МІСЦЯ, РОЛІ І ХАРАКТЕРУ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ У КУРСАХ ГЕОМЕТРІЇ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

  • Олена Миколаївна Синюкова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0002-8340-6940
  • Олег Леонідович Чепок Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» https://orcid.org/0000-0002-2067-6564
Ключові слова: параметр, величина, числове значення величини, форма геометричної фігури, проблема існування геометричних фігур, «розв’язання» трикутників, геометричне місце точок, геометричні побудови за допомогою циркуля і лінійки

Анотація

Так звані задачі з параметрами давно стали невід’ємною складовою як кожного більш-менш поглибленого курсу алгебри чи алгебри і початків аналізу для закладів загальної середньої освіти, так і відповідних завдань Державної підсумкової атестації з математики та Зовнішнього незалежного оцінювання з математики. У той же час, у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти, задачам з параметрами не приділено майже жодної уваги. Насправді такі задачі там присутні, їх значення для належної розбудови цих курсів важко перебільшити. У роботі проаналізовано питання про те, що взагалі варто мати на увазі під задачею з параметром або з параметрами та її розв’язанням, висвітлено сутність, роль і місце задач з параметрами у курсах геометрії закладів загальної середньої освіти. Наведено необхідні приклади.

Посилання

Александрова Н.В. История математических терминов, понятий, обозначений: Словарь-справочник. М: Издательство ЛКИ, 2008. 248 с.

Горнштейн П.І. Полонский В.Б., Якір М.С. Задачі з параметрами. Тернопіль: Підручники & Посібники, 2004. 255 с.

Як цитувати
Синюкова, О. М., & Чепок, О. Л. (1). ЩОДО СУТНОСТІ, МІСЦЯ, РОЛІ І ХАРАКТЕРУ ЗАДАЧ З ПАРАМЕТРАМИ У КУРСАХ ГЕОМЕТРІЇ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (191), 150-154. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-191-150-154