МОДЕРНІЗАЦІЯ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ ЛЕКЦІЙ З МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ В РАМКАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Ключові слова: відеолекція, відеоматеріали, авторська лекція, відеохостинг YouTube, мікробіологія

Анотація

В роботі запропоновано 6 принципів створення інформативних відеолекцій для студентів медичних спеціальностей, дотримання яких надає можливість інформативно, структуровано та послідовно відтворити матеріал лекції. Опанування базових навичок роботи в програмах запису екрану, звуку та зображення лектора (Microsoft Office 365, FastStone Capture, OBS Studio тощо) дозволяє максимально візуалізувати матеріал, який висвітлюється лектором, що значно підвищує ефективність засвоєння знань студентами – майбутніми лікарями. В рамках дистанційного навчання автори запропонували ідею запису фрагментів відеолекцій, де лектор розгорнуто та структуровано тлумачить матеріал спеціалізованого напрямку. В роботі також представлено рекомендації щодо підвищення уваги слухачів під час перегляду відеолекції та висвітлено декілька методів активізації мислених процесів студентів.

Посилання

Михайлів Н.А., Теслюк В.М. Методика підготовки і проведення лекції у вищому навчальному закладі. Вісник Національного університету оборони України. 2011. № 3 (22). С. 41-46.

Полевая М.В. Современный преподаватель: взгляд на студентов и методики преподавания в ВУЗе. Академическая хроника и анонсы. 2015. № 3(19). С. 83-90.

Радченко М.І., Голубєва М.О., Бахтіярова Х.Ш. Засоби активізації пізнавальної діяльності студентів на лекціях. Наукові записки НаУКМА. 2015. Т. 175. С. 29-32.

Циркаль А.Ю. Огляд найбільш цікавих інтерактивних методів на заняттях з англійської мови: XI Міжнар. науково-практична конф. «Сучасні тенденції викладання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі». Київ, 25 квітня 2015 р. Київ, 2015. С. 2.

Шабалин Ю.Е., Шалыгина И.В. Дидактические требования к учебным видеолекциям. ООО «Образование 3000». 2012. № 1. С. 32-41.

Kyvete Shatri, Kastriot Buza. The Use of Visualization in Teaching and Learning Process for Developing Critical Thinking of Students. European Journal of Social Sciences Education and Research. 2017. Vol. 4, Issue 1. Р. 71-74.

Опубліковано
2020-09-28
Як цитувати
Крупєй, К. С., Поліщук, Н. М., & Количева, Н. Л. (2020). МОДЕРНІЗАЦІЯ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ ЛЕКЦІЙ З МІКРОБІОЛОГІЇ, ВІРУСОЛОГІЇ ТА ІМУНОЛОГІЇ В РАМКАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (191), 102-105. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-191-102-105