КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ

Ключові слова: відкрита освіта, цифровий контент, інформаційні технології, відкритість

Анотація

У статті обґрунтовано сутнісні характеристики відкритої освіти, як глобальної освітньої системи та визначено тенденції розвитку у сучасних умовах; виявлено основні чинники, що вплинули на процес розвитку відкритої освіти. Отже, в результаті дослідження було визначено, що головними характеристикам останньої є доступність, гнучкість, паралельність, модульність, інтернаціональність та координованість.

Посилання

Acerbi, A., Enquist, M., Ghirlanda S. Cultural evolution and individual development of openness and conservatism/ A. Acerbi, M. Enquist, S. Ghirlanda. PNAS, 2009. 106 (45), 1–5.
Iiyosh, T., Wiley, D. Discussion: The Main Tenets of Open Education, 2010. Retrieved from: http://wiki.p2pfoundation.net/Open _Education
Morell, F. The Unethics of Sharing: Wikiwashing/ F. Morell. International Review of Information Ethics, 2011. 15, 10–15.
Pedersen, L. An Introduction to Openness and Access to Information/ L. Pedersen, Copenhagen: Danish Institute for Human Rights. 2005.
Peters, M. Open Education and Education for Openness. Educational futures. Rrethinking theory and practice/ M. Peters. 2008. 27, 3–17.
Siemens, G. Openness in Education. Retrieved from: http://p2pfoundation.net/Open_Education, 2010
Tleuzhanova, G., Khamzina, S. Synergetic approach to fostering learners’ information and langauage autonomy/ G. Tleuzhanova, S. Khamzina. Modern science and practice journal, 2015. 3(57), С. 235–239.
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Губіна, О. Ю. (2020). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (190), 90-94. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190-90-94