ПРОЕКТНА РОБОТА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

  • Надія Вікторівна Іваненко Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-9570-3320
Ключові слова: проектна робота, змістовне навчання, мовні навички, самостійне навчання, середовище навчання, залучення студентів, навички критичного мислення, спільне навчання, вирішення проблем, цінності, навички

Анотація

Незалежне навчання фокусується на критерії можливостей та досвіді, необхідних для досягнення студентами самостійності, самовмотивованості та досвідченості. Воно вимагає навчальних методів, які включають, серед іншого, навчальні проекти та незалежні дослідження. Проектна робота орієнтується як на процес, так і на кінцевий результат, а також надає студентам можливість зосередитися на вільному володінні мовою та точності виконання проекту на його різних етапах. Робота над проектом потенційно мотивує, стимулює і заохочує до подолання труднощів. Це, як правило, призводить до підвищення самооцінки, самостійності та впевненості студентів, а також покращення їхніх мовних навичок, пізнавальних здібностей та змісту навчання.

Посилання

Alan, B. and Stroller, F. (2005). Maximizing the benefits of project work in foreign language classrooms // English Teaching Forum, Volume 43(4), – pp. 43-56.

Beckett. G. and Slater T. (2005) The Project Framework: a tool for language, content, and skills integration // ELT Journal, Volume 59 (2), 1 April 2005, pp. 108–116

Beckett. G. and Slater (2018) T. Project-Based Learning and Technology // January 2018 available at https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/9781118784235.eelt0427

Fried-Booth, D. (1986). Project Work. Oxford: Oxford University Press.

Henry, (1994). Teaching through Projects. Open and Flexible Learning. Routledge.

Haines, S. (1989). Projects for the EFL Classroom: Resource Material for Teachers. Walton-on-Thames Surrey, UK: Nelson.

Supe O., Kaupuzs A.The Effectiveness of Project-Based Learning in the Acquisition of English as a Foreign Language // Researchgate, April 2015, pp. 67- 76.

Опубліковано
2019-11-05
Як цитувати
Іваненко, Н. В. (2019). ПРОЕКТНА РОБОТА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ СПОСІБ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (178), 215-219. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/65