ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО РОЗУМІННЯ МУЗИКИ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • Володимир Федорович Черкасов Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-9112-3468
Ключові слова: здатність до розуміння музики, інтерпретація творів музичного мистецтва, уроки музики, учні початкової школи

Анотація

У статті доведено можливість формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи. На конкретних прикладах доведено вплив програмних творів шкільної програми на сприймання і розуміння музики різних жанрів. Доведено виховний вплив творів музичного мистецтва на формування художньо-емоційної сфери особистості.

Посилання

Арчажникова Л. Г. Теория и методика музыкального воспитания. М.: Изд-во МГОПУ, 1998. 239 с.
Олексюк О. М. Музична педагогіка: Навчальний посібник. К.: КНУКіМ, 2006. 188 с.
Ростовський О. Я. Теорія і методика музичної освіти. Нав. методичний посібник. Тернопіль. Навчальна книга. «Богдан». 2011. 620 с.
Рудницька О. П. Педагогіка: загальна та мистецька. Тернопіль: Навчальна книга. Богдан, 2005. 360 с.
Черкасов В. Ф. Теорія і методика музичної освіти: навч. посіб / Володимир Черкасов. К.: ВЦ «Академія», 2016 240 с. (Серія «Альма-матер»)
Опубліковано
2020-11-30
Як цитувати
Черкасов, В. Ф. (2020). ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО РОЗУМІННЯ МУЗИКИ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (190), 56-62. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-190-56-62