МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: СУТНІСТЬ, СТАН ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ

  • Ольга Миколаївна Негребецька Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-7548-8069
Ключові слова: мистецька освіта, соціокультурний контекст, культурно-освітній простір, творча діяльність, просвітницьке дозвілля

Анотація

У статті висвітлюється теоретичні дослідження шляху розвитку митецької освіти та розглядаються можливі тенденції її трансформації і розвитку в сучасних умовах навчального середовища педагогічних університетів.

Посилання

Альтбах Ф, Г., Найт Дж. Інтернаціоналізація вищої освіти: рушійні сили і реальність / Ф. Г. Альтбах, Дж. Найт // Економіка освіти, 2008. – №4 (47). –С. 67–81.

Анісімов О. С. Методологічна культура педагогічної діяльності та мислення / О. С. Анісімов. – М.: Економіка, 1991. – 415 с.

Асмолов А. Г. Стратегія соціокультурної модернізації освіти: на шляху до подолання кризи. ідентичності і побудови громадянського суспільства / А. Г. Асмолов // Питання освіти, 2008. – № 1. – С 123–141.

Буева Л. П. Культура і освіта / Л. П. Буева. – М.: Фонд «Нове тисячоліття», 1996. – 123 с.

Історія і теорія музичної педагогіки та освіти: уч. сел. в 2-х частинах. – K., 1994. – 128 с.

Опубліковано
2019-11-05
Як цитувати
Негребецька, О. М. (2019). МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: СУТНІСТЬ, СТАН ТА ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (178), 228-231. вилучено із https://pednauk.cusu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/61