СОЦІАЛЬНА ЗРІЛІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТА ЙОГО ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ

  • Ярослав Володимирович Галета Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-0484-529X
Ключові слова: зрілість, соціальна зрілість, взаємодія, середа, майбутній учитель

Анотація

У статті відображено роль соціальної зрілості майбутнього вчителя як фактор його професійного становлення. Зазначено особливості процесу становлення соціальної зрілості особистості. Акцентовано увагу на внутрішніх та зовнішніх чинниках розвитку соціальної зрілості майбутнього вчителя.

Посилання

Ананьев Б. Г. О проблемах современного человекознания. СПб: Питер, 2001. 272 с.

Ананьев Б. Г. Психология и проблемы человекознания. М. : [б.в.]; Воронеж: [б.в.], 1996. 384 с.

Галета Я. В., Бабенко Т. В., Ляшенко Р. О. Актуалізація феномена інформаційна культура як фактор формування соціальної зрілості особистості в умовах інформатизації суспільства // Рідна школа. 2019. № 2. С. 29–33

Коган Л. Н. Цель и смысл жизни человека. М. : Мысль, 1984. 252 с.

Реан А. А. Социальная педагогическая психология. СПб.: Прайм-ЕВРО3НАК, 2008. 574 с.

Фельдштейн Д. И. Проблемы психолого-педагогических наук в пространственно-временной ситуации XXI века// Вопросы психологии: науч. журн. 2013. № 1. С. 46–65

Чернявская А. П. Психологическое консультирование по профессиональной ориентации. М. : Изд-во ВЛАДОС ПРЕСС, 2001. 96 с.

Якобсон П. М. Психологические компоненты и критерии становления зрелой личности // Психологический журнал. 1981. Т. 2. № 4. С. 147–149

Опубліковано
2020-08-28
Як цитувати
Галета, Я. В. (2020). СОЦІАЛЬНА ЗРІЛІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТА ЙОГО ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (189), 22-26. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-189-22-26