ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Ключові слова: система, досвід музично-педагогічної діяльності, професійна підготовка вчителя музичного мистецтва

Анотація

У статті розглянуто систему формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва, яка включає рівні та етапи професійної підготовки. Особливу увагу приділено завданням та етапам  експериментальної роботи відповідно до ідей авторської концепції формування досвіду музично-педагогічної діяльності майбутніх педагогів-музикантів. Робота була спрямована на узагальнення та перевірку досліджуваного феномена, виявлення сформованості компонентів (когнітивного, результативно-практичного, емоційно-ціннісного, комунікативного, організаційно-прогностичного, творчого) відповідно до рівнів (високий, достатній, середній, низький).

Посилання

Зорій Я. Б. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх офіцерів запасу в закладах вищої освіти: дис. ... доктора пед. наук: 13.00.04 / Зорій Ярослав Богданович. – Хмельницький, 2018. 406 с.

Кухарев Н. В., Решетько В. С. Диагностика педагогического мастерства и педагогического творчества (опыт, критерии, измерения, прогнозирование) / Н. В. Кухарев, В. С. Решетько. – Ч.II. – Минск: Адукацыя и выхавание, 1996. 95 с.

Масол Л. М. Методика навчання мистецтва у початковій школі: Посібник для вчителів / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, Е. В. Бєлкіна, О. В. Калініченко, І. В. Руденко. – Х. : Веста: Видавництво «Ранок», 2006. 256 с.

Масол Л. М. Методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво». [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.geneza.ua/sites/default/files/product-images/Metodyky/Masol_Mystetstvo_Metodyka.pdf (дата звернення 4.01.2020)

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Михаськова, М. А. (2020). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 233-237. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-233-237