ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  • Олена Василівна Нагорна Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-8045-1260
Ключові слова: інклюзія, інклюзивна освіта, діти з обмежиними можливостями, технологічна культура

Анотація

У статті розглянуто поняття «технологічна культура», охарактеризовано організаційно-педагогічні умови формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, розкрито методику підготовки майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, виокремлено основні критерії готовності фахівця до професійної діяльності в умовах інклюзії.

Посилання

Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник / Кол. авторів: А. А. Колупаєва., Н. З. Софій., Ю. М. Найда та ін. За заг. ред. Л. І. Даниленко. – К. : 2007. 128 с.

Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Освіта дітей з особливими потребами за часів незалежності України: етапність у стратегічному вимірі / О. М. Таранченко, А. А. Колупаєва // Особлива дитина : навчання і виховання. – № 3(79). – 2016. С. 7–18.

Колупаєва А. А. Діти з особливими потребами та організація їх навчання / А. А. Ко-лупаєва, Л. О. Савчук – К. : «АТОПОЛ» – 2011. 273 с.

Основи інклюзивної освіти. Навчально-методичний посібник: / за заг. ред. Колупаєвої А. А. – К. : «А.С.К.», 2012. 308 с.

Особливі діти в закладі і соціальному середовищі: О. В. Гаврилов Навчальний посібник. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. 308 с.

Основи інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. / за заг. ред. А. А. Колупаєвої. – К. : «А. С. К.», 2012. 308 с.

Таранченко О. М. Соціокультурний контекст змін в освіті осіб з особливими потребами в Україні // Особлива дитина: навчання і виховання. – № 4 (80). – 2016. С. 87–96.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Нагорна, О. В. (2020). ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ СФОРМОВАНОСТІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 211-215. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-211-215