ЗМІСТ І ФОРМИ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ

  • Камілія Сергіївна Криворотько-Тайфур Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-3724-5517
Ключові слова: Німеччина, підготовка вчителів іноземних мов, зміст навчання, форми організації навчання, аспекти кваліфікації майбутніх учителів іноземних мов, форми контролю

Анотація

В статті розкрито особливості підготовки вчителів іноземних мов в університетах Німеччини. Автор розкриває: відмінності підготовки германіста від підготовки вчителя іноземної мови: остання не обмежується науковими знаннями певного фаху (групи предметів); аспекти кваліфікації майбутніх вчителів іноземних мов.

Реалізація змісту підготовки викладачів іноземних мов забезпечується адекватними формами організації навчального процесу. Ілюстративні лекції, семінарські та практичні заняття, кейс-стадіз або розгляд ситуацій, заняття-тренінги в мікрогрупах, проектне навчання, автономне навчання. Традиційними формами контролю успішності навчання є поточний і підсумковий контроль.

Посилання

Altrichter H. Lehrer erforschen ihren Unterricht / H. Altrichter, P. Posch. – Klinkhardt, Bad Heilbrunn, 1990. Р. 153–208.

Antonie L. The History of Education Today / L. Antonie. – Paris: UNESCO Press, 1985. 117 p.

Arbeit und Talent des Lehrers: Begegnungen und Gedänken. Ein Buch für Lehrer von A.Е. Kondratenkov // Pädagogik. – 1987. – Heft 5. – Р. 443–446.

Armbruster B. Handbuch der Lehrplätze: zu Unterrichtsmedien für Lehrer in Schule und Weiterbildung / B. Armbruster, O. Hertkorn. – Klinkhardt, 1979. 128 р.

Aufbaustudiengänge an Hochschulen in Deutschland. – Bonn, 1997. – 6 Aufl. 206 Р.

Ausbilden und Fortbilden: Krisen und Perspektiven der Lehrerbildung (Hrsg.). – Klinkhardt, 1991. 167 р.

Bastian J. Freie Arbeit und Projektunterricht / J. Bastian. – Pädagogik. – 1993. – Heft 10. Р. 5–9.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Криворотько-Тайфур, К. С. (2020). ЗМІСТ І ФОРМИ ТЕОРЕТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УНІВЕРСИТЕТАХ НІМЕЧЧИНИ НА ПОЧАТКУ ХХІ СТОЛІТТЯ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 203-207. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-203-207