ЗМІСТОВО-ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ ПІДХІД В УМОВАХ СТУДЕНТОЦЕНТРИЗМА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Ключові слова: студентоцентризм, гармонізація інформаційної і процесуальної сторін навчання, змістово-процесуальний підхід до навчання

Анотація

У статті висвітлюються можливості змістово-процесуального підходу до навчання  в реалізації стратегії студентоцентризму  в  практиці вищої школі;  гармонізації інформаційної і процесуальної сторін навчання та умови ефективності змістово-процесуального підходу у підвищенні якості  підготовки студентів до професійної діяльності в оволодінні секретами творчої педагогічної діяльності і професійного зростання в обраної  ними професійної сфері.

Посилання

Балл Г. О. Про специфіку цілей і способів керування розвитком особистості. Радянська школа. 1990. № 9. С. 49–55.

Гершунский Б. С. Концепция самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образования. Педагогика. 2003. № 10. С. 3–6.

Кондрашова Л. В. Сучасні підходи до організації навчальної діяльності. Педагогіка в запитаннях і відповідях: навч. посіб. К. : Знання, 2006. С. 190–204.

Крутецкий В. А. Исследование структуры, условий и развития способностей. М. : Просвещение, 1978. 221 с.

Мойсеюк Н. Є. Педагогіка: навч. посіб. [3-є вид., доп.]. К. : Кондор, 2001. 608 с.

Ягупов В. Дидактичні поняття: «навчальний процес» чи «процес навчання». Рідна школа. 2000. № 2. С.16–19

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Слюсаренко, М. А. (2020). ЗМІСТОВО-ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ ПІДХІД В УМОВАХ СТУДЕНТОЦЕНТРИЗМА ВИЩОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 160-165. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-160-165