МІСЦЕ ТА РОЛЬ КРЕАТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ

  • Сергій Костянтинович Мельничук Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-6507-3946
  • Марія Юріївна Мельничук Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0002-0995-9790
Ключові слова: психологія творчих здібностей, психологічна підтримка розвитку і корекції впевненості в собі, індивідуалізація і соціалізація

Анотація

В статті проаналізовано різні аспекти процесів соціалізації та індивідуалізації особистості, розглянуто основні теорії взаємозв’язку цих процесів. Висвітлено особливості організації та результати дослідження взаємозв'язку індивідуалізації та соціалізації в процесі розвитку. Надано рекомендації для роботи зі студентами, щодо сприяння їх індивідуалізації та визначено шляхи оптимізації та гармонізації процесів соціалізації та індивідуалізації, запропоновано тренінгову програму для підтримки цих процесів.

Посилання

Андриенко Е. В. Социальная психология: [учеб. пособие для студентовпед. вузов] / Е. В. Андриенко; под ред. В. А. Сластенина. – М. : Academia, 2000. 262 c.

Вікова та педагогічна психологія: навч. посіб. /О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. – К. : Просвіта, 2001. 416 с.

Вульфов Б. З. Профессиональная рефлексия в непрерывном образовании // Гуманизация образования. – 1994. – № 2. С. 43–50.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Мельничук, С. К., & Мельничук, М. Ю. (2020). МІСЦЕ ТА РОЛЬ КРЕАТИВНОСТІ В ПРОЦЕСІ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ТА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ЮНАЦЬКОГО ВІКУ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 136-141. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-136-141