ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У США

Ключові слова: іншомовна комунікативна компетентність, підготовка вчителів-філологів, іноземні мови, іншомовна освіта, підхід, метод, США

Анотація

У статті представлені результати вивчення підходів до формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів в університетах США. З’ясовано, що основними тенденціями, властивими сучасній системі іншомовної освіти США, є підвищення вимог до рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності здобувачів філолого-педагогічної освіти, а також відмова від методичного догматизму. Сучасними підходами, які набули поширеності в галузі американської іншомовної освіти є навчання іноземної мови через виконання завдань та навчання іноземної мови через зміст навчальних дисциплін/спеціальності.

Ключові слова: іншомовна комунікативна компетентність, підготовка вчителів-філологів, іноземні мови, іншомовна освіта, підхід, метод, США.

Посилання

Crandall J. Language teacher education. Annual Review of Applied Linguistics. 2000. № 20, Р. 34−55.

Crandall J. Content-Centered Language Learning. ERIC Clearinghouse on Languages and Linguistics Washington DC, 1994. Retrieved from: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED367142.pdf (Last accessed: 10.11.2019)

Crandall J. Content-centered learning in the United States. Annual Review of Applied Linguistics. 1992. № 13, Р. 111−126.

Dolci R. On America’s foreign language education policy and the «foreign language deficit». Intercomprehension and Plurilingualism. Assets for Italian Language in the USA / Dolci R., Tamburri A. J. (Eds). New York: Calandra Italian American Institute, CUNY, 2015. Р. 1−27.

Hymes D. On communicative competence. Sociolinguistics: Selected readings/ Pride J., Holmes J. (Eds.). Harmondsworth, England: Penguin Books, 1972. Р. 269–293.

Krashen S. D. Principles and practice in second language acquisition. Oxford: Pergamon, 1982. 218 p.

Kumaravadivelu B. Language teacher education for a global society. NYC, NY: Routledge, 2012. 168 p.

Savignon S. J. Communicative language teaching: State of the art. TESOL Quarterly. 1991. № 25. Р. 261–277.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Леврінц, М. І. (2020). ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У США. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 128-132. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-128-133