НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЯК ФАКТОР ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

  • Світлана Вікторівна Кулікова Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0003-0397-6853
Ключові слова: творчий розвиток, дослідницька компетентність, майбутній вчитель музичного мистецтва

Анотація

У статті автор розглядає науково-дослідну роботу як фактор творчого розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва. Дослідницька компетентність майбутніх учителів музичного мистецтва  формується в контексті різноманітних професійних та навчальних заходів, пов'язаних як зі спеціальними виконавськими дисциплінами, так і з різними аспектами гуманітарних наук та музично-теоретичною підготовкою, спрямованими на всебічне вивчення музичного мистецтва.

Посилання

Байденко В. І. Компетенціі в професійній освіті (До освоєння компетентнісного підходу) / В. І. Байденко // Вища освіта в Україні. – 2004. – № 11. С. 17–22.

Библер В. С. Мышление как творчество (Введение в логику мыслительного диалога) / В. С. Библер. – М. : Политиздат, 1975. 399 с.

Гильмеева Р. Х. Системно-технологическая модель формирования исследовательской компетенции студента среднего профессионального образования педагогического профиля / Р. Х. Гильмеева // Казанский педагогический журнал – 2008. – №8. С. 101–110.

Интеграционные процессы в современном профессиональном образовании: коллективная монография / под ред. Г. В. Мухаметзяновой. – Казань: Печать-сервис -ХХI век, 2013. 356 с.

Зеленкова Е. В. Педагогическая компетентность музыканта: содержание и структура: монография / Е. В. Зеленкова. – Казань: Изд-во Казан. гос. консерватории, 2015. 208 с.

Карпова Л. Г. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2004. 20 с.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Кулікова, С. В. (2020). НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЯК ФАКТОР ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 124-128. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-124-128