ПІДХОДИ ПРИ ПОБУДОВІ ІНТЕГРОВАНИХ ПРОФЕСІЙ

  • Микола Вікторович Анісімов Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка https://orcid.org/0000-0001-7159-3032
Ключові слова: інтегрована професія, навчальний процес, спеціальність, прогностична професійна модель

Анотація

У статті розглянуті підходи й принципи побудови інтегрованих професій. Теоретична значимість цієї роботи полягає в тому, що концептуально обґрунтовані нові підходи до процесу створення моделей професійної підготовки робочих складних електро- і радіотехнічних професій. Практична значимість цієї роботи полягає в тому, що розроблені й застосовані в навчальному процесі ПТНЗ прогностичні професійні моделі (навчальні плани) навчального процесу для різних професій.

Посилання

Анісімов М. В. Теоретико-методологічні основи прогнозування моделей у професійно-технічних навчальних закладах: [монографія] Київ-Кіровоград: ПП «ПОЛІУМ», 2011. 464 с.

Анісімов М. В. Навчальний план і програма для підготовки кваліфікованих робітників в професійно-технічних навчальних закладах: Професія – робітник з комплексного обслуговування та ремонту будівель Шифр – 7129.2 (17544). Київ-Кіровоград: Видав. центр АНПП, 2007. 34 с.

Анисимов М. В. Електротехніка з основами промислової електроніки: лабораторний практикум: навч. посіб. К. : Вища шк., 1997. 160 с.

Анисимов М. В. Освітлення i силове електроустаткування: Лабораторний практикум: навч. посіб. К. : Либідь, 1997. 144 с.

Анисимов М. В. Креслення: підруч. К.: Вища шк., 1998. 239 с.

Опубліковано
2020-02-24
Як цитувати
Анісімов, М. В. (2020). ПІДХОДИ ПРИ ПОБУДОВІ ІНТЕГРОВАНИХ ПРОФЕСІЙ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, (186), 12-16. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2020-1-186-12-16